کد خبر : 13578

خبر بد برای ماهینی و پرسپولیس

خبر بد برای ماهینی و پرسپولیس

مهاجم کروات تیم فوتبال پرسپولیس با رفع مصدومیت به دیدار تیمش مقابل استقلال تهران می‌رسد.

در چارچوب هفته بیست و سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، در حالی قرار است تیم‌های پرسپولیس و استقلال ۱۰ فروردین ۱۳۹۸ در ورزشگاه آزادی به مصاف هم بروند که در حال حاضر شاگردان برانکو ایوانکوویچ با ۴۵ امتیاز در صدر جدول رده بندی لیگ قرار دارند و آبی پوشان پایتخت با ۴۳ امتیاز دوم هستند.

در روزهای گذشته حواشی زیادی برای زمان برگزاری شهرآورد پایتخت بوجود آمده و احتمال دارد این بازی لغو شود، اما سعید فتاحی، رئیس کمیته برگزاری مسابقات لیگ برتر در این‌باره بیان کرد: دربی به طور قطع ۱۰ فروردین ۱۳۹۸ برگزار می‌شود و زمان آن تغییر نخواهد کرد.

ماریو بودیمیر، مهاجم کروات سرخپوشان که در نیم فصل دوم به پرسپولیس اضافه شد و تنها مقابل پاختاکور ازبکستان گلزنی کرد، در تمرین امروز (یکشنبه) حضور نیافت تا شایعات زیادی حول این بازیکن مطرح شود اما او مشکلی ندارد و با صلاحدید کادرفنی می تواند رو در روی استقلال بازی کند.

البته حسین ماهینی که از چندی پیش در تمرینات گروهی حضور یافته است، به دربی ۸۹ پایتخت نمی رسد و از اواخر فروردین می تواند برای سرخپوشان بازی کند.

شاگردان برانکو سال ۹۷ را با صدرنشینی به پایان رساندند و امید زیادی دارند قهرمان لیگ هجدهم شوند. دیدار دربی ۱۰ فروردین ۹۸ از ساعت ۱۶ در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.

منبع:خبرآنلاین

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها