کد خبر : 13453

توفان پرسپولیس در نیمه اول

توفان پرسپولیس در نیمه اول

تیم فوتبال پرسپولیس در نیمه اول دیدار مقابل سپیدرود به یک پیروزی پرگل دست یافت.

تیم‌های سپیدرود رشت و پرسپولیس در یکی دیگر از دیدارهای هفته بیست‌ودوم لیگ برتر از ساعت 16:30 امروز (شنبه) در ورزشگاه سردار جنگل به مصاف هم رفتند که نیمه اول این دیدار با نتیجه 3 بر صفر به سود شاگردان برانکو به پایان رسید. علی علیپور (10)، احمد نوراللهی (31) و سیامک نعمتی (40) زننده گل‌های پرسپولیس در این نیمه بودند.

سپیدرود در این بازی با ترکیب؛ کوروش ملکی، لوکا نوزادزه، میثم تهیدست، میلاد شیخ‌سلیمانی، میثم فردوسی، حسین ابراهیمی، امین جوادی‌مقدم، مهرداد بایرامی، محمد علیزاده، میلاد قربانزاده و محمد غلامی راهی میدان شده‌اند و ترکیب پرسپولیس را نیز نفراتی چون؛ بوژیدار رادوشوویچ، سیدجلال حسینی (کاپیتان)، شجاع خلیل‌زاده، محمد نادری، مهدی شیری، کمال کامیابی‌نیا، احمد نورالهی، بشار رسن، مهدی ترابی، سیامک نعمتی و علی علیپور تشکیل می‌دهند.

دقیقه 10: پاس در عمق زیبای نوراللهی در محوطه جریمه سپیدرود به علیپور رسید و او با یک ضربه دقیق و زمینی توپ را در گوشه دروازه رشتی‌ها جا داد.

دقیقه 16: ارسال شیری به محوطه جریمه سپیدرود با ضربه سر ترابی همراه شد که ملکی این ضربه را با مشت به زمین برگرداند.

دقیقه 21:  محمد غلامی روی خط طولی محوطه جریمه پرسپولیس صاحب موقعیت شوت‌زنی شد، اما ضربه آرامش فقط رادوشویچ را گرم کرد.

دقیقه 23: شوت محکم و سرکش نعمتی از روی خط طولی محوطه جریمه سپیدرود با عکس‌العمل زیبای ملکی راهی کرنر شد.

دقیقه 24:  کرنر ارسالی از سوی ترابی با ضربه سر علیپور باز هم توسط ملکی به کرنر فرستاده شد.

دقیقه 30:  ارسال دقیق شیری روی محوطه جریمه سپیدرود با ضربه بغل پای ترابی همراه شد که این ضربه بعد از برخورد توپ به مدافع تیم میزبان حاصلش کرنر برای پرسپولیس بود.

دقیقه 31:  این بار پاس شجاع خلیل‌زاده با ضربه سر برای نوراللهی با ضربه سر این بازیکن به گل دوم پرسپولیس تبدیل شد.

دقیقه 40: پاس در عرض علیپور در کنار خط عرضی زمین به ترابی رسید و او هم با یک پاس رو به عقب نعمتی را در موقعیت عالی گلزنی قرار داد تا این بازیکن هم راحت‌ترین کار ممکن را با زدن گل سوم تیمش انجام دهد.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها