کد خبر : 13313

فرهاد مجیدی غیر از سرعت زیاد تخلف دیگری هم داشت؟

فرهاد مجیدی غیر از سرعت زیاد تخلف دیگری هم داشت؟

سردار سرتیپ دوم حسین رحیمی به خبرورزشی گفت: اینکه فرهاد مجیدی از مامور نیروی انتظامی فیلم گرفت و دردنیای مجازی منتشر کرد از نظر ما کار درستی نبود.

فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ درخصوص حاشیه ای که برای فرهاد مجیدی ایجاد شد گفت: به نظرم جو و هیاهوی زیادی درست کردند. فرهاد مجیدی فقط سرعت زیاد رفت و تخلف دیگری نداشت درواقع اینکه فیلم گرفت و دردنیای مجازی منتشر کرد از نظر ما کار درستی نبود.

مجیدی فرد شناخته شده‌ای است و می‌توانست با یک تماس تلفنی اگر گلایه و یا شکوائیه داشت آن را مطرح می‌کرد، اما درسایر موارد که بررسی کردم مورد دیگری نداشت. البته چقدرخوب بود وقتی ساعت ۲ بامداد یک مأموردربزرگراه ایستاده و او به جای اینکه با ۸۰ کیلومتر سرعت حرکت کند با ۱۳۰ کیلومتر سرعت رانندگی می‌کرد و مأمور جلوی او را گرفت و تذکر داد یک خسته نباشید می‌گفت. آن مأمور براساس وظیفه درآن وقت شب برای امنیت و آسایش من، مردم و آقای مجیدی ایستاده تا اتفاق ناگواری رخ ندهد.

ممکن است خیلی‌ها تخلف کنند لذا نیروی انتظامی در بخش‌های مختلف به طورشبانه‌روزی به مردم خدمت می‌کنند و اگر نباشد این خدمات در راهنمایی و رانندگی، کلانتری‌ها، پلیس آگاهی، پلیس فتا که همین ورزشکاران و هنرمندان به حریم شخصی‌شان تعرض می‌شود همین پلیس فتا با خاطیان برخورد می‌کنند.

چه خوب است بدانیم این مأمور ساعت ۲ بامداد دربزرگراه ایستاده و تا صبح باید مراقب امنیت و آسایش مردم است. از هنرمندان، ورزشکاران و همه احاد مردم توقع داریم به این موضوع توجه کنند و بدانند پلیس مقابل آن‌ها نیست، بلکه درکنار آن‌ها و همراه آنهاست و برای امنیت آن‌ها به طور شبانه‌روزی تلاش می‌کند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها