کد خبر : 13288

پروین دلش برای بهروز می سوزد!

پروین دلش برای بهروز می سوزد!

بهنام طاهرزاده در خصوص حواشی بازی پیشکسوتان پرسپولیس و پیشکسوتان ۹۸ گفت: بهروز نیاز به دلسوزی دارد تا با کمک خداوند به شرایط روحی بهتری دست پیدا کند.

بهروز رهبری‌فرد دیروز مصاحبه تندی علیه علی پروین انجام داد و گفت با مشت به صورت بهنام طاهرزاده زده است! اما طاهرزاده در توضیح اتفاقات رخ داده گفت: وظیفه انسانی ماست به افرادی نظیر بهروز رهبری‌فرد کمک کنیم.

من متوجه صحبت‌های او شدم به شدت برای شرایط روحی‌اش ناراحت هستم، چون دچار توهم شده و در عین حال ادب را زیر پا گذاشته و به پدر باشگاه پرسپولیس یعنی آقای علی پروین بی‌احترامی کرده است. اینکه رهبری‌فرد هر بار چند نفر را واسطه می‌کند و جلوی ما مقابل آقای پروین تعظیم می‌کند و می‌گوید نوکرتان بوده و هستم و فردایش در رسانه‌ها علیه علی‌آقا حرف می‌زند، خود گویای شرایط روحی و روانی رهبری‌فرد است.

طاهرزاده ادامه داد: آقای پروین هم دلش برای بهروز می‌سوزد و علی‌رغم خشونت عمدی او در جریان بازی به بچه‌ها گفت واکنش نشان ندهید. در واقع بهروز نیاز به دلسوزی دارد تا با کمک خداوند به شرایط روحی بهتری دست پیدا کند.

به بقیه هم می‌گویم از او دلخور نشوند، چون گناه دارد و باید در حق بهروز ترحم کرد و از رسانه‌ها خواهش می‌کنیم بیشتر به او بها بدهند تا مجبور نباشد برای منتشر شدن اسم و عکس خودش مدام علیه دیگران مصاحبه کند و به قولی دعوای زرگری راه بیندازد. بهروز خیلی تلاش کرد بازیکن تراز اولی باشد، اما استعداد لازم را نداشت تا مثلاً به یک تیم معمولی یا حتی سطح پایین اروپایی برود. الان هم خودش را قاطی بازیکنان جام جهانی ۹۸ کرده در حالی که به لیست ۵۰ نفره هم دعوت نشد.

این کمبود‌ها به او فشار می‌آورد و به خاطر همین می‌گویم گناه دارد و باید کمکش کرد. از طاهرزاده سؤال کردیم رهبری‌فرد با مشت به صورت شما زده است که در پاسخ گفت: قصد بی‌ادبی ندارم، اما اگر دستش نزدیک صورت من شده بود الان تا بازو در گچ بود، اما بنویسید بهروز زد من را کشت شاید این‌جوری جلوی چند نفر بتواند خودنمایی کند.

منبع:خبرورزشی

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها