کد خبر : 13130

صحبت های احمدی نژاد در مورد بازی استقلال و العین

صحبت های احمدی نژاد در مورد بازی استقلال و العین

محمود احمدی‌نژاد، رئیس‌جمهور پیشین گفت: استقلال مقابل العین امارات از حریف خود سر بود، اما بدشانسی مانع از برتری این تیم شد.

محمود احمدی‌نژاد بعد از تساوی یک ــ یک استقلال ایران مقابل العین امارات اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنم این فرصت دست داد تا در جمع جوانان عزیز کشورمان حضور پیدا و یک بازی بسیار بسیار خوب را از نزدیک تماشا کنم. خوشبختانه شاهد دیدار خوبی بودیم و دوست داشتیم استقلال این دیدار را ببرد و واقعاً هم از حریف خود سر بود.

وی تأکید کرد: بچه‌ها خیلی زحمت کشیدند، اما به‌نظر من تا حدود زیادی آثار روانی بازی قبل و شکست 3 بر صفر که ناشی از خستگی بچه‌ها بود، مانع از کسب سه امتیاز شد. امیدوارم تمام تیم‌های کشورمان در دیدارهای آینده همان‌طور که ذوب‌آهن شب گذشته به برتری دست یافت، موفق به شکست حریفان خود شوند. مطمئنم هر سه نماینده کشورمان به دور بعد مسابقات صعود خواهند کرد و جوانان باید از این تیم‌ها حمایت کنند.

رئیس جمهور پیشین کشورمان همچنین خاطرنشان کرد: مسئولان فدراسیون فوتبال و ورزش نیز زحمت می‌کشند و واقعاً تنظیم برنامه‌ها سخت است. من به‌عنوان یک مسئول اجرایی پیشین این سختی را می‌دانم. امیدوارم یک مقدار بیشتر هوای نماینده‌های کشورمان را داشته باشند و بازی‌های آنها فشرده نباشد، چرا که هر تیمی به آسیا می‌رود نماینده کشورمان است.

احمدی‌نژاد در خصوص جو ورزشگاه نیز گفت: جو ورزشگاه بسیار بسیار خوب بود و شاهد جوی انسانی و بانشاط بودیم. طرفداران هم تا لحظه آخر تشویق کردند و یک مقدار بدشانسی مانع از پیروزی استقلال شد و این تیم نتوانست سه چهار گل بزند. از لحاظ امنیتی نیز بچه‌ها واقعاً زحمت کشیدند و امنیت مردم را تأمین کردند، دست‌شان درد نکند که به‌خوبی مدیریت کردند تا 60، 70 هزار نفر جمعیت با آرامش به ورزشگاه بیایند و امنیت آنها تأمین شد.

منبع:تسنیم

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها