کد خبر : 12991

آرزوی ایسما که هواداران استقلال می توانند فردا برآورده کنند

آرزوی ایسما که هواداران استقلال می توانند فردا برآورده کنند

مهاجم آفریقایی استقلال به خبرورزشی گفت: اگر این سه‌شنبه استقلالی‌ها استادیوم را پر کنند، العین را شکست می‌دهیم.

اسماعیل گونسالوس روز گذشته پیش از ترک هتل المپیک با خبرنگار خبرورزشی حرف زد. مهاجم پرتغالی- گینه‌ای‌تبار استقلال که در دیدار با نفت مسجدسلیمان یکی از بهترین بازی‌هایش در نیم‌فصل دوم را برای این تیم به نمایش گذاشته بود، درباره همان بازی، پاس گلش و دیدار بعد با العین حرف زد. 

* اوضاع در استقلال خوب است؟

بله! دوستان و البته طرفداران خوبی دارم که در همین مدت در اینستاگرام حسابی به من محبت کرده‌اند. فقط ببخشند که نمی‌شود به همه پیام‌های‌شان جواب بدهم. 

* می‌دانی که مثلث تو، منشا و پاتوسی حسابی محبوب شده است؟

بله! روزی که داشتم به استقلال می‌آمدم کسی به من نگفت که دو بازیکن دیگر با این ویژگی‌ها در استقلال هستند. من فقط برای بودن در این تیم بزرگ به ایران آمدم و حالا از اینکه با پاتو و منشا توانسته‌ایم به تیم کمک کنیم خیلی خوشحالم. 

* در دیدار با نفت مسجدسلیمان فوق العاده ظاهر شدی! 

بله! انگیزه‌هایم زیاد بود. پیش از آن به عنوان بازیکن ذخیره به میدان می‌رفتم و وقتی شفر به من اعتماد کرد تا از اول در ترکیب باشم همه تلاشم را کردم. 

* استارت‌های خوبی می‌زنی.

به خاطر عضلات قوی در پاهایم است. اگر بدنم به فرم مطلوب برسد از این هم بهتر می‌شوم. خیلی تمرین می‌کنم و بدنساز تیم هم هوای مرا دارد و خیلی کمکم می‌کند. در بازی با نفت هم خوشحالم که پاس گل دادم. علی کریمی خوب جایگیری کرده بود و توپ را دقیق زد. 

* خودت هم داشتی گل می‌زدی؟

واااای! خیلی حیف شد که نتوانستم گل بزنم. سعی کردم از فاصله بین دروازه‌بان و تیر توپ را رد کنم ولی کات توپم کم بود و به تیر خورد و برگشت! مهم نیست باز هم گل می‌زنم. 

* بازی با العین را چطور پیش‌بینی می‌کنی؟

قطعاً بازی خیلی سختی است. هم ما در بازی اول شکست خوردیم هم العین. آن‌ها برای برد به آزادی می‌آیند و ما هم راهی جز برنده شدن نداریم. 

* فکر می‌کنی نتیجه چه می‌شود؟

سه امتیاز این دیدار خیلی مهم است. ما باید در خانه همه امتیازات را جمع کنیم و بیرون از خانه هم دیگر امتیاز از دست ندهیم تا به دور بالا صعود کنیم. 

* از العین شناخت داری؟

شفر تا حدودی این تیم را برای ما تشریح کرده و می‌دانیم چه بازیکنانی دارد. قطعاً بازی آسانی نیست ولی ما یک اسلحه پنهان داریم. 

* تماشاگران؟

آفرین! من که هنوز استادیوم آزادی را پر از تماشاگر ندیده‌ام ولی بچه‌های تیم، فیلم شب بازی با السد در دو سال پیش را نشانم دادند و واقعاً لذت بردم. اگر این سه‌شنبه هم استقلالی‌ها استادیوم را پر کنند، العین را شکست می‌دهیم. خیلی دوست دارم ورزشگاه را یکدست آبی ببینم.

منبع: خبرورزشی

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها