کد خبر : 12986

انشای جیمزباندی حکم امیر قلعه نویی در فدراسیون!

انشای جیمزباندی حکم امیر قلعه نویی در فدراسیون!

کمیته تعیین وضعیت فدراسیون امروز رای عجیبی را صادر کرد! رایی که در آن باشگاه استقلال به پرداخت هزینه حق دادرسی امیر قلعه نویی محکوم شده است اما به اصل رای اشاره نشده است.

در خبر کمیته تعیین وضعیت که توسط سایت فدراسیون فوتبال اطلاع رسانی شده آمده : باشگاه استقلال تهران محکوم به پرداخت مبلغ 162000000 ریال بابت هزینه دادرسی در حق اردشیر قلعه نویی شد که در مهلت 30 روز از تاریخ ابلاغ این حکم در صورت عدم پرداخت در مهلت مقر، مجازات یا مجازات های مقرر در ماده 89 مقررات انضباطی نسبت به محکوم علیه (باشگاه استقلال) اعمال خواهد شد.

حال سوال اینجاست باشگاه استقلال چه عددی را باید به امیر قلعه نویی پرداخت کند و چرا اصل رای اعلام نشده است و دلیل پنهان کردن رقمی که امیر قلعه نویی از باشگاه استقلال طلب کار است، چیست؟

خب برای پی بردن به اصل خبر بهترین کار تماس با نورشرق، رییس کمیته تعیین وضعیت بود. او که جانشین وثوق احمدی شده است وقتی با سوال ما مواجه شد این طور گفت: من چه توضیحی باید درمورد این خبر بدهم! شما وکیل مدافع باشگاه استقلال هستید یا امیر قلعه نویی؟ به نورشرق توضیح دادیم که ما نه وکیل مدافع امیر قلعه نویی هستیم و نه وکیل مدافع باشگاه استقلال اما می خواهیم اصل خبر را بدانیم تا در این زمینه اطلاع رسانی درست کنیم. مگر نه اینکه دانستن حق همه است؟ نورشرق وقتی با اصرار ما مواجه شد گفت: من توضیح بیشتری در مورد این رای نمی توانم بدهم جزء آن چیز که در سایت فدراسیون فوتبال آمده است!

اما با پرس و جویی که از پرونده امیر قلعه نویی از دیگر منابع داشتیم متوجه شدیم طلب امیر قلعه نویی از باشگاه استقلال زیر یک میلیارد تومان و نزدیک به 700 تا 800 میلیون تومان است. این مبلغ باقی مانده دستمزد امیر قلعه نویی از دوران حضور در استقلال است که با وجود گذشت چند سال از جدایی اش از استقلال هنوز به او پرداخت نشده است. امیرقلعه نویی البته در سال های اخیر هیچ گاه برای دریافت این پول باشگاه استقلال را تحت فشار نگذاشته است.

منبع:ورزش سه

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها