کد خبر : 12808

دردسر جدید برای ماشین سازی تبریز

دردسر جدید برای ماشین سازی تبریز

هیأت فوتبال استان آذربایجان شرقی از ثبت قرارداد بازیکن جدید تیم ماشین سازی سرباز زد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه ماشین‌سازی تبریز، بعد از عقد قرارداد جای کویتونگو، بازیکن اسکاتلندی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز و برابر رویه موجود این باشگاه، جهت ثبت قرارداد و انجام امور مربوطه به هیات فوتبال مراجعه کرده که متأسفانه هیأت فوتبال استان بنابر دلایلی از ثبت قرارداد این بازیکن خوداری نمودند.

پس از تماس تلفنی و بررسی‌های لازم مشخص شد که هیأت فوتبال معتقد است که باید برخی از مطالبات خود را دریافت کند؛ به نظر می‌رسد هیات فوتبال استان در مقامی نیست که بخواهد بخشی از وظایف خود را با دستور خود متوقف کند چون عدم ثبت قرارداد بازیکنان مستلزم دریافت مجوز و حکم رکن قضایی فدراسیون فوتبال است و هیأت های فوتبال دارای چنین اختیاری برای عدم ثبت قرارداد نیستند.

باشگاه فرهنگی ورزشی ماشین‌سازی تبریز با توجه به اتلاف وقت غیر موجهی که هیأت فوتبال استان آذربایجان شرقی در راه ثبت قرارداد این بازیکن انجام داده است حق خود می‌داند که این موضوع را تحت عنوان سوءاستفاده از مقام به مقامات بالاتر گزارش دهد.

این در حالی است که هیات فوتبال استان در زمان انتقال مالکیت تیم ماشین‌سازی تبریز به گروه توسعه سرمایه‌گذاری دریک ضمانت پرداخت ۱۸ میلیارد ریال از بدهی‌های شهرداری به این باشگاه را کرده بود که با توجه به گذشت دو سال هیچ گونه پرداختی صورت نگرفته است.

امید است هیأت فوتبال استان به‌عنوان متولی امر فوتبال در استان بیشتر به فکر منافع باشگاه‌ها در راه کسب افتخار برای استان باشند و دست از اقدام یک طرفه بردارند.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها