کد خبر : 12681

استقلال عملیات بزرگترین خرید فصل بعد را از الان آغاز کرد

استقلال عملیات بزرگترین خرید فصل بعد را از الان آغاز کرد

استقلال تهران قصد ندارد داستان جدایی مامه تیام در فصل گذشته، باز هم برای ستاره جدید تیمشان اتفاق بیفتد و در پی راه حلی برای تمدید قرارداد بازیکن خارجی خود هستند.

استقلال تهران بعد از شروع بد در لیگ برتر این فصل توانست در اواخر نیم‌فصل اول به خودش بیاید و با چند برد پشت سر هم شرایطش را در جدول رده بندی لیگ برتر سامان ببخشد و امیدکسب جام را بار دیگر به اردوی آبی‌پوشان و هوادارن تیمش بازگرداند.

وینفرد شفر که در ابتدای این فصل با از دست دادن چند ستاره مطرحش می‌دانست کار سختی برای لیگ امسال دارد مجبور بود با داشته‌های محدودش فکری به حال هماهنگی بازیکنان و پوشش نقاط ضعف و البته تقویت نقاط قوتش کند. شاید جدایی مامه تیام از استقلال را بتوان بزرگترین معضل شفر دانست چرا که عدم وجود یک گل‌زن واقعی در ترکیب آبی‌پوشان به شدت نیاز می‌شد. جذب مرتضی تبریزی و روح‌الله باقری هم نتوانست جای خالی تیام را در خط حمله استقلال پر کند.

نحوه جدایی تیام باعث شد تا انتقادات زیادی به مدیریت وقت استقلال درباره شکل بستن قرارداد با این مهاجم تراز اول وارد کند. شفر که در نیم‌فصل اول امسال توانست با کمک مدیریت جدید، چند بازیکن با کیفیت خارجی از جمله آیاندا پاتوسی، گادوین منشا و اسماعیل گونکالوس را به نفرات تیمش اضافه کند، به هیچ عنوان نمی‌خواهد قصه مامه تیام برای این بازیکنان به خصوص پاتوسی تکرار شود. از همین رو طی جلساتی که شفر با مدیران استقلال داشته، از آنها خواسته به هر ترتیب ممکن، مبلغی که بابت رضایت‌نامه پاتوسی جهت دائمی کردن قراردادش وجود دارد را تهیه و او را در جمع آبی‌ها ماندگار کنند.

برخلاف ادعاهای قبلی که گفته می‌شد بندی در قرارداد پاتوسی هست که نزدیک به 700 هزار دلار تخمین زده شده و باعث صدور رضایت‌نامه دائمی این بازیکن می‌شود، رقم این بند بسیار پایین‌تر از این شایعات است و مدیران استقلال قصد دارند با تامین کردن آن، قرارداد سه ساله‌ای را با پاتوسی به امضا برسانند و خیالشان از خرید این بازیکن خوش تکنیک در فصل آینده آسوده باشد.

منبع:ورزش11

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها