کد خبر : 12655

حاشیه های پیش از دیدار نساجی و پرسپولیس در ورزشگاه

حاشیه های پیش از دیدار نساجی و پرسپولیس در ورزشگاه

در شرایطی که از دقایقی دیگر دو تیم برابر یکدیگر قرار خواهند گرفت، جو بارانی استادیوم وطنی شرایط جالبی را شکل داده است.

به گزارش ورزش سه، شاگردان برانکو ایوانکوویچ و مجید جلالی از دقایقی دیگر در استادیوم وطنی قائمشهر و در جوی بارانی برابر یکدیگر قرار خواهند گرفت.

* برخلاف شب گذشته که حضور پرشور هواداران پرسپولیس در هتل برای این تیم مشکلاتی شکل داده بود، در زمان خروج آنها با توجه به تمهیدات صورت گرفته، سرخ ها بدون مشکل راهی ورزشگاه شدند.

* مجید جلالی در زمان ناهار بازیکنان تیمش در رستوران حضور نیافت و برای جلسه فنی به همراه دستیارانش اقدامات لازم را صورت داد تا به بهترین شکل از زمان استفاده ببرد.

* از ساعت ۱۳ باران شدیدی در قائمشهر و شهرهای اطراف شروع به بارش کرده که این مساله باعث تاخیر چند دقیقه ای در حرکت کاروان نساجی به استادیوم شد.

* علیرغم بارش باران سکوهای استادیوم وطنی با حضور هواداران هر دو تیم و خصوصا نساجی پر و با ظرفیت تکمیل همراه شد.

* در سراسر استادیوم بنرهای جالب توجه ای دیده می‌شود که از جمله آن می‌توان به «پرسپولیس مرا ببخش، اینجا نساجی عشقه» اشاره کرد.

* حضور علیرضا بیرانوند با واکنش متفاوتی از سمت سکوها همراه شد؛ در یک طرف هواداران کم تعداد پرسپولیس به تشویق او پرداختند و در سمت مقابل نیز هواداران نساجی علیه او شعار دادند.

* پرچم ژاپن در استادیوم شهید وطنی نیز علیه پرسپولیس نمایش داده شد.

* هواداران مشهور نساجی نیز با حضور روی پرچین منزل خود به دنبال تماشای این بازی هستند.

* محمد عباس زاده، مهاجم محبوب ولی مصدوم نساجی که به این بازی نرسیده با حضور در استادیوم مورد تشویق هواداران قرار گرفت.

* با حضور بازیکنان دو تیم در چمن برای گرم کردن، جو فوق العاده‌ای از تشویق ها شکل گرفته است.

* شدت بارش باران کاهش یافته و انتظار می‌رود تا زمان شروع بازی کمتر نیز شود.

* علیرضا فغانی داور بین المللی و مشهور فوتبال ایران که قضاوت این بازی را عهده دار است با حضور در زمین مورد تشویق هواداران دو تیم قرار گرفت.

* فرهاد صنیعی فر، مالک باشگاه نساجی نیز در جایگاه ویژه حضور یافته است.

* علی علیپور که سابقه حضور در نساجی را در کارنامه دارد، در پایان گرم کردن تیمش، پیراهن هایی از پرسپولیس را که آماده کرده بود را به سمت هواداران نساجی پرت کرد و از تشویق آنها اینچنین قدردانی کرد.

* ماریو بودیمیر که علیرغم گلزنی در آخرین دیدار این تیم در ترکیب اصلی حضور ندارد، در میان تشویق هواداران پرسپولیس راهی نیمکت شد و به ابراز احساسات آنها پاسخ داد.

* بازی در شرایطی آغاز خواهد شد که تعداد تماشاگران حتی از ظرفیت سکوها نیز بیشتر است و تعداد زیادی از تماشاگران با حضور در کنار فنس‌های کنار زمین و همچنین ساختمان های مجاور به دنبال تماشای این بازی  هستند.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها