کد خبر : 12589

در کنفرانس خبری پرحاشیه منصوریان چه گذشت؟

در کنفرانس خبری پرحاشیه منصوریان چه گذشت؟

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در نشست خبری پایان بازی تیمش مقابل پدیده شهر خودرو، با خبرنگاران حاضر در نشست خبری درگیری لفظی پیدا کرد.

علیرضا منصوریان پس از پیروزی یک بر صفر مقابل پدیده اظهار داشت: می‌دانستیم بازی بسیار سنگینی داریم. شرایط پدیده مثل سال‌های گذشته نیست و در شروع فصل صدرنشین بود و اکنون هم جزو سه تیم بالای جدول است. آنها چه به لحاظ جدول و چه به لحاظ روحی از ما شرایط بهتری داشتند.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن خاطرنشان کرد: می‌خواهم یک مسئله دیگر را هم بگویم، ما هواداری داریم که بیماری اوتیسم دارد و اصلاً حال او مناسب نیست، اما همیشه کنار ماست. با اینکه حتی در تمرینات ما هم به سختی حضور پیدا می‌کند، اما یک عاشق واقعی است که می‌خواهم این برد را به او تقدیم کنم که اسم این هوادار هم محسن است. واقعاً با وجود این همه عاشق کنار تیم ذوب‌آهن من هیچ نگرانی ندارم و زمانی که  لب خط هستم، خیلی راحت و بدون استرس کارم را انجام می‌دهم. به این دلیل که می‌دانم از اعضای کادرفنی، تدارکات و... که روی نیمکت نشسته‌اند تا هوادارانی که روی سکو برای حمایت از ما آمده‌اند، همه فقط موفقیت تیم را می‌خواهند و جا دارد از همه آنها تشکر کنم.

«یکی از خبرنگاران پس از صحبت‌های منصوریان نسبت به تأخیر او برای حضور در نشست خبری معترض شد و خطاب به او اعلام کرد بهتر بود به جای سلفی گرفتن کنار زمین به نشست خبری می‌آمد!» پس از این صحبت‌های خبرنگار، منصوریان گفت: بحث سلفی گرفتن من به شما ربطی ندارد. وقتی یک بچه شش ساله می‌خواهد با من عکس بگیرد، 25 دقیقه هم لازم باشد، می‌ایستم تا عکس بگیرم، اما درباره دیر آمدنم باید بگویم من خیس خیس بودم. لباس‌هایم کاملاً خیس بود و در رختکن باید لباسم را عوض می‌کردم. از طرفی من فکر می‌کردم آقای یحیی گل‌محمدی ابتدا به نشست می‌آید و به همین دلیل دیر آمدم که عذرخواهی می‌کنم. من قصد بی احترامی و توهین ندارم و اینجا هم شهر امام رضا (ع) است. بالاخره زمانی که من هم جوان بودم و فوتبال بازی می‌کردم، همین اصحاب رسانه باعث شدند من به اینجا برسم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در واکنش به اعتراض خبرنگاران مبنی بر اینکه با توجه به دیر آمدنش به نشست خبری که اهانتی به اصحاب رسانه محسوب می‌شود سؤالی از او ندارند، اظهار داشت: شما اصول حرفه‌ای خود را رعایت کنید و اگر هم سؤالی ندارید، اشکالی ندارد، اما این را بدانید زمانی که من فوتبال بازی می‌کردم شما اصلاً وجود نداشتید.

منبع:تسنیم

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها