کد خبر : 12482

شایعه جدید در مورد تبانی در فوتبال ایران

شایعه جدید در مورد تبانی در فوتبال ایران

اعضای تیم فوتبال کارون اروند خرمشهر دست به اعتصاب زده‌اند و تکلیف‌شان برای حضور در بازی این هفته مشخص نیست.

به گزارش خبرورزشی، زمزمه‌هایی از جنوب کشورمان به گوش می‌رسد مبنی بر اینکه هومن افاضلی و شاگردانش در تیم کارون اروند خرمشهر به خاطر بی‌پولی دست به اعتصاب زده‌اند و اعتقاد دارند در این شرایط و با این وضعیت، تا زمان حل شدن مشکلات، مقابل گل‌گهر سیرجان به میدان نمی‌روند.

این در حالی است که بازی برای کارون اروند یک دیدار خانگی است و هواداران تیم نمی‌خواهند در چنین مصاف مهمی، تیم‌شان از میدان دور شود.

گویا امیر سامری مدیرعامل کارون اروند خرمشهر به مربیان و بازیکنان تیمش اعلام کرده در تلاش است تا به زودی بودجه‌ای را به تیم اضافه کرده و مشکلات مالی را حل کند، اما اگر به این بهانه، بازیکنان تیم به میدان نروند، بحث تبانی علیه کارون اروند و گل‌گهر مطرح می‌شود و آن وقت باید ماجرا‌های بیشتری را تحمل کنند.

البته کارونی‌ها طی روز‌های گذشته نیز تمرین نداشتند و از سوی دیگر، حریف‌شان گل‌گهر سیرجان، صدرنشین لیگ برتر است که امتیازات این بازی برایش از اهمیت بالایی در حد تعیین تکلیف صعود به لیگ برتر برخوردار است.

حتی این شایعه هم به گوش می‌رسد که اگر هومن افاضلی و شاگردانش در این هفته به خاطر بازی خانگی به میدان بروند، هفته آینده و مقابل دیگر حریف مدعی یعنی شاهین شهرداری که در بوشهر برگزار خواهد شد حاضر نمی‌شوند تا اعتراض‌شان را به این شکل نشان بدهند.

حالا سوال اینجاست آیا آن‌ها مقابل گل‌گهر در یک دیدار حساس برای تمام تیم‌های لیگ، به میدان می‌روند و یا باید منتظر یک‌سری اتفاقات باورنکردنی و عجیب باشیم!

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها