کد خبر : 12459

درآمدزایی هنگفت یک نفر از دعوای قرمز و آبی در تلگرام

درآمدزایی هنگفت یک نفر از دعوای قرمز و آبی در تلگرام

این روزها برخی افراد در فضای مجازی، با به راه انداختن درگیری پول‌های بدون زحمت را به جیب می‌زنند.

به گزارش خبر ورزشی گویا شخصی در فضای مجازی با به جان هم انداختن هواداران دو تیم پرطرفدار پایتخت، به راحتی و البته به ناحق پول زیادی را به جیب می‌زند.

این شخص که نام مخفف او ب.ف است و هنوز هویت کاملش رسانه‌ای نشده، با به راه انداختن دو کانال هواداری به جانب‌داری از استقلال و پرسپولیس می‌پردازد. این شخص در کانال تلگرامی آبی‌ها انواع اهانت‌ها را به قرمزها کرده و زشت‌ترین الفاظ و صفت‌ها را به پیشکسوت و مربیان و به خصوص بازیکنان و هواداران این تیم نسبت داده است و عجیب‌تر اینکه به همین شکل در کانال پرسپولیس همین اهانت‌ها را به آبی‌ها نسبت می‌دهد.

گویا این شخص به اصلاح زرنگ، چند سال قبل این دو کانال هواداری را به راه انداخته و قصدش بر این بوده که علاوه بر تشنج در میان فوتبال‌دوستان سرخآبی‌ پول زیادی به جیب بزند. همین اقدام زشت او باعث شده تا با جذب ممبرهای زیاد بتواند تبلیغات دیگران را هم در کانالش منتشر کند تا درآمد بالایی از این راه کسب کند.

چندی پیش، یکی از خبرنگاران که قصد تبلیغات در این دو کانال را داشت از ادمین هر دو کانال برای پرداخت پول تبلیغات، شماره کارتی را درخواست می‌کند و پس از دیدن این شماره کارت‌ها، متوجه می‌شود که مالک هر دو آنها یکی است و سریعاً این خبر را به فدراسیون اطلاع می‌دهد تا هر چه زودتر این جریان پیگیری شود.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها