کد خبر : 12399

دلار در صرافی ملی بالا رفت

دلار در صرافی ملی بالا رفت

قیمت دلار در صرافی‌های بانک ها، ۱۳ هزار و ۲۵۰ تومان تعیین شده است.

به گزارش تسنیم ، صرافی‌های بانک ها قیمت دلار را برای روز جاری، 13 هزار و 250 تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت 13 هزار و 150 تومان خریداری می‌کنند. قیمت دلار نسبت به قیمت صبح روز قبل  650 تومان افزایش داشته است.

برهمین اساس طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک ها، 15 هزار و 200 تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو  نیز در این صرافی‌ها 15  هزار و 100 تومان است. قیمت یورو نسبت به قیمت صبح روز قبل 450 تومان افزایش داشته است.

بازار ساز درپی افزایش قیمت ها در بازار آزاد، نسبت به افزایش قیمت خرید و فروش ارز در صرافی های بانکی اقدام کرد. این درحالی است که جمعیت زیادی از صبح زود مقابل صرافی ملی برای دریافت دلار بانکی در صف ایستاده بودند تا سودی از اختلاف قیمت دلار بانکی و آزاد به جیب بزنند.

به گزارش تسنیم، 5 صرافی بانکی در خیابان فردوسی با داشتن کارت ملی، کارت شتاب و شماره همراه به نام متقاضی از ساعت 10 تا 15 تا 2000 دلار آمریکا به متقاضیان واجد شرایط عرضه می‌کنند.

این صرافی‌ها در طول روز متناسب با نوسان قیمتی در بازار آزاد، خرید و فروش دلار و یورو را با قیمت‌های مختلفی انجام می‌دهند.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها