کد خبر : 12308

فردوسی‌پور: آقا یک کاری کن ببریم

فردوسی‌پور: آقا یک کاری کن ببریم

تقریباً همه اهالی فوتبال از علاقه عادل فردوسی‌پور به تیم لیورپول باخبر هستند. عادل آن‌قدر روی تیم محبوبش متعصب است که باخت لیورپول مدت‌ها او را به هم می‌ریزد.

همه آن‌هایی که با فردوسی‌پور کار می‌کنند و با او در ارتباط هستند، می‌دانند که نباید با عادل در مورد لیورپول کل‌کل بی‌مورد کنند. لیورپول که در این فصل به همراه منچسترسیتی یکی از مدعیان اصلی قهرمانی لیگ برتر به حساب می‌آید، یک‌شنبه شب در شهرآورد مرسی‌ساید و در ورزشگاه گودیسون پارک به مصاف دشمن همشهری یعنی اورتون رفت. گزارش این دیدار که حساسیت فوق‌العاده‌ای برای لیورپول در راه کسب عنوان قهرمانی داشت به فردوسی‌پور سپرده شد.

عادل که می‌دانست تیم محبوبش چه بازی سختی مقابل اورتون دارد از ابتدای این دیدار استرس زیادی داشت، ولی سعی می‌کرد گزارش عادی خود را داشته باشد، ولی آن‌هایی که عادل را می‌شناسند، می‌دانستند که چنین چیزی موقع بازی‌های لیورپول امکان‌پذیر نیست و فردوسی‌پور دل تو دلش نبود که تیم مورد علاقه‌اش با پیروزی در این بازی حساس به برتری برسد و همچنان در صدر جدول لیگ جزیره حضور داشته باشد که در نهایت این اتفاق نیفتاد و لک‌لک‌ها با تساوی مقابل دشمن همشهری با یک امتیاز کمتر پشت سر سیتی‌زن‌ها قرار دارند.

اما جالب‌ترین نکته این بازی در مورد عادل و گزارشش بعد از سوت پایان نیمه اول اتفاق افتاد. در حالی که مارتین اتکنسیون، داور سرشناس انگلیسی سوت پایان نیمه نخست را به صدا درآورد، عادل فکر نمی‌کرد صدایش هنوز روی آنتن باشد با لحنی که استرس در آن موج می‌زد به یکی از افراد حاضر در استودیوی شبکه ورزش گفت: «آقا یک کاری کن ببریم.»

منبع: خبرورزشی

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها