کد خبر : 12204

طلسم شماره 7 سروش رفیعی را هم زمین می زند؟

طلسم شماره 7 سروش رفیعی را هم زمین می زند؟

تا بوده چنین بوده؛ سرنوشت شماره هفت‌های پرسپولیس عجیب و غریب و غیر قابل پیش بینی بوده است.

حمید علی‌عسگری آخرین کسی بود که در پرسپولیس شماره ۷ را پوشید، اما آخر و عاقبت کارش به لیگ دسته اول کشیده شد.

کوروش لرستانی، حامد کاویانپور، میثم سلیمانی، حسین بادامکی، محمد پروین و... از جمله کسانی بودند که شماره ۷ علی پروین را پوشیدند و در نهایت به جایی هم نرسیدند. حالا شماره ۷ پرسپولیس به سروش رفیعی رسیده است.

هافبکی تکنیکی که خیلی‌ها تصور می‌کردند با حضورش در پرسپولیس خط میانی این تیم را تهاجمی‌تر از گذشته خواهد کرد اما... سروش رفیعی که دوره اول حضورش در پرسپولیس عملکرد خوبی داشت در نیم‌فصل دوم لیگ هجدهم هنوز نتوانسته است انتظارات را برآورده کند. در بازی‌های اخیر سروش رفیعی نه خبری از آن دریبل‌های تماشایی است و نه پاس‌های تکنیکی و بیرون پا و به نظر می‌رسد او دچار افت مشهودی شده باشد.

سروش در بازی اخیر تیمش برابر صنعت نفت آبادان هم روی نیمکت نشست تا بشار رسن جایش را در ترکیب اصلی بگیرد. با توجه به عملکرد اخیر شماره ۷ بعید می‌دانیم سروش رفیعی در دیدار با پاختاکور ازبکستان هم بتواند راهی به ترکیب اصلی پیدا کند. به نظر هم می‌رسد بار دیگر برانکو به بشار رسن اعتماد کند که فصل گذشته در لیگ قهرمانان آسیا نمایش خوبی به اجرا گذاشت.

البته یک منبع مطلع و نزدیک به باشگاه پرسپولیس مدعی بود که سروش رفیعی تا حدودی با مصدومیت مچ پا روبه‌روست. درباره صحت و سقم این مصدومیت خیلی نمی‌توانیم نظر قطعی بدهیم، اما حداقل تا به امروز سروش رفیعی به سرنوشت شماره هفت‌های سابق پرسپولیس دچار شده است.

منبع: خبرورزشی

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها