کد خبر : 12146

ماجرای تیراندازی ترسناک دیشب شهرکرد چه بود؟

ماجرای تیراندازی ترسناک دیشب شهرکرد چه بود؟

سارق مسلح با شلیک ماموران پلیس شهرکرد دستگیر شد.

رکنا، فرمانده انتظامی استان چهارمحال و بختیاری گفت: در عملیات پلیس شهرکرد سارق مسلح حین تردد با یک دستگاه پراید سرقتی در محدوده روستای دستگرد امامزاده دستگیر شد.به گزارش گروه حوادث رکنا، سردار غلامعباس غلامزاده در تشریح جزئیات این خبر، اظهار کرد: مأموران گشت پاسگاه انتظامی دستگرد امامزاده ساعت ۴ بامداد روز گذشته در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه سواری پراید با پلاک سرقتی مشکوک و به راننده دستور ایست دادند.

وی افزود: راننده خودرو بی‌توجه به دستور مکرر ایست پلیس اقدام به فرار کرده و با یک قبضه اسلحه شکاری به طرف خودرو گشت پاسگاه شلیک کرد.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: مأموران نیز با رعایت قانون به کارگیری سلاح به مقابله با سارق مسلح پرداختند و با شلیک به لاستیک پراید آن را متوقف کردند.

رئیس پلیس استان خاطرنشان کرد: با توقف خودرو، سارق به طرف زمین‌های کشاورزی اطراف متواری شد که در نهایت مأموران با استفاده از شگردهای پلیسی متهم را دستگیر و یک قبضه اسلحه شکاری غیر مجاز از وی کشف کردند.

سردار غلامزاده در پایان با اشاره به معرفی متهم به مرجع قضائی از همکاری مطلوب شهروندان با پلیس برای برخورد قاطع و قانونی با مجرمان و استقرار امنیت قدردانی کرد..

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها