کد خبر : 12050

اعلام مبلغ یارانه سفر بازنشستگان

اعلام مبلغ یارانه سفر بازنشستگان

مدیرعامل یکی ازشرکت‌های زیرمجموعه صندوق بازنشستگی کشوری گفت: برای سفرهای نوروزی بازنشستگان افزایش ۱۰ درصدی یارانه سفر را داریم و هر بازنشسته همراه یک نفر می‌تواند از این یارانه برخوردار شود.

میزان، ولی آذروش در بازدید از برخی صنایع تولیدی گفت: یارانه سفر ۱۰ درصد برای بازنشستگان و خانواده‌های آن‌ها افزایش یافته است به طوری که مبلغ آن از ۳۳۰ به ۳۷۰ هزار تومان رسیده است و برای ایام نوروز فرد بازنشسته با یک همراه می‌تواند از این یارانه استفاده کند.

وی گفت: همچنین برای ایام نوروز بازنشستگان تورهای زیارتی به عتبات، نجف و کربلا را در دستور کار داریم که به این افراد نیز یارانه سفر اختصاص پیدا می‌کند.

وی با اشاره به اینکه در بخش گردشگری توانستیم ۶۴ هتل را بازسازی، نوسازی و بهسازی کنیم، گفت: همچنین برای ۲۱ هتل ارتقای ستاره داشته‌ایم.

مدیرعامل آتیه صبا گفت: تا پایان سال ۱۰۰ هزار بازنشسته از سفرهای سیاحتی و زیارتی بهره مند می‌شوند و تاکنون ۷۴ هزار نفر از سفر تسهیلات بهره‌مند شده‌اند.

وی گفت: تخفیف ۵۰ درصدی برای اقامت بازنشستگان و همچنین ۱۵ درصدی برای استفاده از رستوران برای بازنشستگان در نظر گرفته شده که می‌توانند با ۴ همراه از این تسهیلات بهره‌مند شوند.

آذروش با تاکید بر اینکه از هر ۱۲ شغل یک شغل به صنعت گردشگری اختصاص دارد گفت: هر گردشگر می‌تواند معادل ۳۰ بشکه نفت درآمدزایی داشته باشد.

وی گفت: در شرکت‌های زیرمجموعه ما در سال جاری به حمایت از تولیدات ملی اهمیت ویژه‌ای داده‌ایم و در این راستا تلاش کرده‌ایم علاوه بر رفع نیاز داخلی در بخش صادرات فعالیت کنیم.

وی از رونمایی از دو پروژه بزرگ خبر داد و اعلام کرد: ارسال لوله‌های تولیدی به کشورهای عمان و قطر و ارسال شیرآلات به کشور عراق انجام خواهد شد و در این راستا از ۱۴ هزار تن به ۳۳ هزار تن رسیده‌ایم و تلاش‌های ما رشد ۲۰۰ درصدی را نشان می‌دهد.

آذروش گفت: در گذشته شرکت‌های ورشکسته‌ای داشته‌ایم که مطالبات آن‌ها ۵ ماه به تعویق افتاده بود که اکنون توانستیم تمام این مشکلات را برطرف کنیم به طوری که در حال حاضر حتی یک روز هم معوقات نداریم.

وی گفت: برای مهار آب‌های مرزی، لوله‌های چدنی را تولید کرده‌ایم و در شرایط سخت فعلی که در دوران جنگ اقتصادی هستیم اقدامات خوبی انجام داده‌ایم که این نشان از تلاش مجموعه‌های ما دارد.

آذروش تصریح کرد: صادرات ۴۰ تریلی کار بزرگی است که در حمایت از تولید ملی انجام شده است که این صادرات را به کشورهای حاشیه خلیج فارس انجام داده‌ایم.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها