کد خبر : 12038

ماجرای پیش خور در باشگاه استقلال چیست؟

ماجرای پیش خور در باشگاه استقلال چیست؟

باشگاه استقلال در روز‌های اخیر با اخذ وام ۱۰ میلیاردی، گذرانِ امور می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان، باشگاه استقلال در فصل اخیر با وجود خرید 3 بازیکن نسبتا گران قیمت، وضعیت مالی مناسبی ندارد و بحران مالی در این تیم پرطرفدار جدی تر از قبل وجود دارد.

مدیران باشگاه استقلال معتقدند پول حامی مالی از فصل قبل پیش خور شده است و برای این فصل و گذران امور باشگاه مجبور به دریافت وام 10 میلیاردی شده اند و که البته بازپرداخت این وام هم باید از پول حامی مالی در فصل آتی کسر شود و بدین ترتیب استقلال از همین حالا مقداری از در آمد سال آینده را خرج کرده است.

نکته مهم این ماجرا این است که استقلال خرید های دلاری داشته است و این خرید ها در پایان فصل پول خود را به صورت دلار دریافت می کنند و نوسانات اخیر در قیمت دلار مدیران باشگاه را نگران کرده است و اگر ارز دولتی به این تیم تزریق نشود به طور حتم در پرداخت های ارزی دچار مشکل می شوند اما یک راه برای استقلال باقی می ماند آن هم پیروزی و صعود از مرحله گروهی است و رسیدن به مراحل بالاتر لیگ قهرمانان میتواند برای ایم باشگاه درآمد ارزی به همراه داشته باشد.

گفته می شود وام 10 میلیارد تومانی استقلال را یکی از اعضای هیئت مدیره جفت و جور کرده است تا فعلا برخی پرداختی ها به مشکل نخورد.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها