کد خبر : 12037

مدیر بازنشسته در باشگاه پرسپولیس کارمند قراردادی شد + سند

مدیر بازنشسته در باشگاه پرسپولیس کارمند قراردادی شد + سند

در اقدامی عجیب از سوی باشگاه پرسپولیس یک بازنشسته که به عنوان مشاور در این باشگاه مشغول به کار است به بانک به عنوان کارمند قراردادی معرفی شده تا بتواند وام بانکی بگیرد!

فارس، در یکی دو سال گذشته بحث منع به کارگیری بازنشستگان در مشاغل از سوی ارگان‌ها و نهادهای دولتی سر و صدای زیادی به پا کرد به طوریکه برخی از مسئولان با سابقه مجبور به ترک پست و سمت خود شده یا اینکه در وضعیت جدیدی کار خود را ادامه دادند. این موضوع اما در ورزش و فوتبال ایران حتی با جنجال هم همراه شد و برخی از مدیران اجباراً پست خود را ترک کرده و برخی دیگر هم دست به هر کاری زدند تا در سمت خود بمانند.

در این بین وضعیت باشگاه پرسپولیس شاید متفاوت‌تر از سایر باشگاه‌ها و فدراسیون‌های ورزشی باشد چرا که ۲ مدیرعامل این باشگاه به نام‌های علی اکبر طاهری و حمیدرضا گرشاسبی که شرایط خوبی در این باشگاه ایجاد کرده بودند به دلیل منع به کارگیری بازنشستگان مجبور به واگذاری سمت خود شدند و دیگر نتوانستند در پرسپولیس کار را ادامه دهند آن هم به دلیل منع به کارگیری بازنشستگان!

در این باره اما در همین باشگاه پرسپولیس اتفاقات عجیبی هم رخ داد به طوریکه برخی از بازنشستگان با تغییر کاربری خود از سمت مدیریت، سمت خود را به سرپرستی یا مشاور تقلیل دادند تا بتوانند همچنان به کار خود در این باشگاه ادامه دهند. هرچند که در همین رابطه تخلفاتی هم صورت گرفت.

در جدیدترین اقدام که حتی شاید بتوان آن را یکی از عجیب‌ترین اقدامات هم عنوان کرد معرفی یک کارمند بازنشسته این باشگاه به عنوان کارمند قراردادی به بانک است تا این فرد بتواند با استفاده از نام پرسپولیس وام بانکی بگیرد! در حالی که طبق قانون بازنشستگان نمی‌توانند کارمند قراردادی باشند و تنها می‌توانند در سمت مشاور کار خود را ادامه دهند اما این بار باشگاه پرسپولیس سنت‌شکنی کرد و یک بازنشسته که با عنوان مشاور در این باشگاه فعالیت می‌کند را به عنوان کارمند قراردادی معرفی کرده و نامه‌ای در این باره برای بانک ارسال شده تا این فرد بتواند وام بانکی بگیرد!

باید دید مسئولان باشگاه پرسپولیس در خصوص این تخلف چه واکنشی نشان خواهند داد و آیا با مسببان آن برخورد خواهد شد یا نه. در این بین همچنین باید دید نهادهای نظارتی همچون دیوان محاسبات و سازمان بازرسی که نظارت ویژه‌ای بر روی چنین مسائلی دارند درباره این تخلف چه تصمیمی خواهند گرفت.

پرسپولیس

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها