کد خبر : 12033

قهر مهران مدیری در اعتراض به اتفاقات اخیر جشنواره جام جم

قهر مهران مدیری در اعتراض به اتفاقات اخیر جشنواره جام جم

مهران مدیری بازیگر و کارگردان مطرح سینما در جدیدترین پست در صفحه اینستاگرام خود خبر از انصراف مجموعه دورهمی از جشنواره جام جم داد.

باشگاه خبرنگاران: مهران مدیری بازیگر و کارگردان سینما که خالق آثاری، چون پاورچین، شب‌های برره، مرد هزار چهره را در کارنامه خود دارد، چند وقتی است که مجموعه سرگرمی دورهمی را بر عهده داشته است. این کارگردان معروف سینما در جدیدترین پست صفحه شخصی خود در اینستاگرام به نقل از روابط عمومی مجموعه دورهمی خبر از انصراف این مجموعه داد. مدیری در صفحه شخصی خود نوشت:

«با توجه به این که مجموعه «دورهمی» در ۲ سال گذشته توانسته تقریباً تمامی جوایز مردمی و داوری را به خود اختصاص دهد، هم برنامه «دورهمی» و هم آقای مهران مدیری به عنوان مجری این مجموعه توانسته اند نتیجه تلاش خود را از مردم این سرزمین بدست آورند، به اطلاع می‌رسانیم بنا به درخواست مخاطبان همیشگی دورهمی از شرکت در این نظرسنجی انصراف می‌دهیم و این رقابت را به دیگر دوستان و برنامه‌ها سپرده و امیدواریم رقابت سالمی صورت پذیرد. از تمامی هواداران و دوستانی که برای این نظرسنجی زحمت کشیدند و لطفشان همیشه شامل حال ما بود، بی نهایت سپاسگزاریم.»

«دورهمی» مهران مدیری از جشنواره جام جم خط خورد +عکس

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها