کد خبر : 12026

ماجرای حسین هدایتی حساسیت روی خریدار سرخابی ها را بالا برد

ماجرای حسین هدایتی حساسیت روی خریدار سرخابی ها را بالا برد

مدیر روابط عمومی وزارت ورزش صحبت‌های جالبی را دربارۀ خصوصی‌سازی استقلال و پرسپولیس به زبان می‌آورد.

بحث خصوصی‌سازی سرخآبی‌های پایتخت یکی از موضوعاتی است که فوتبال ایران را هر چند وقت یک‌بار درگیر خود می‌کند و گمانه‌زنی‌های زیادی نیز درخصوص آن وجود دارد.

حتی چندی پیش مجلس در جریان بررسی بودجه ۹۸، وزارت ورزش و جوانان را مکلف کرد با همکاری سازمان بورس و اوراق بهادار و سازمان خصوصی سازی تا پایان شهریور ۹۸ شرایط پذیرش دو باشگاه پرسپولیس و استقلال در بازار پایه فرابورس را فراهم کند.

به همین خاطر برای روشن شدن قضیه به سراغ مدیر روابط عمومی وزارت ورزش رفتیم تا  از آخرین وضعیت خصوصی‌سازی استقلال و پرسپولیس مطلع شویم.

مازیار ناظمی در این رابطه به ورزش 11 گفت: وزارت ورزش بسیار مایل است که این امر هرچه سریع‌تر انجام گیرد. ولی بحث اهلیت خریدار بسیار مهم است. برای وزارت شخص خریدار و سلامت مالی وی بسیار حائز اهمیت است.

وی افزود: پیش از این هربار که بحث اهلیت مطرح شد عده‌ای بر ما خرده گرفتند که زیادی سخت گیری می‌کنید، ولی بحث امثال آقای هدایتی و مشکلات فعلی وی نشان داد که حساسیت وزارت ورزش به جا بوده است. اگر این حساسیت نبود معلوم نمی‌شد که در حال حاظر پرسپولیس چه وضعیتی داشت.

وی افزود: اگر خریداری برای هرکدام از باشگاه‌ها پیدا شود که اهلیت‌اش به مراجع ذی صلاح اثبات شود شک نکنید که بلافاصله این انتقال صورت می‌گیرد.

منبع:ورزش11

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها