کد خبر : 12002

چه کسی جای پدیده جوان استقلال را برابر الدحیل پر می کند؟

چه کسی جای پدیده جوان استقلال را برابر الدحیل پر می کند؟

یکی از بدشانسی‌های استقلال قبل از دیدار با الدحیل در لیگ قهرمانان آسیا، مصدومیت اللهیار صیادمنش مهاجم جوان این تیم بود.

در حالی که وینفرد شفر بعد از گذشت بیشتر از یکسال از حضورش در کادر فنی استقلال سرانجام ترکیب ثابت تیمش را شناخته بود و در بازی‌های اخیرش با یک ترکیب بازی می‌کرد، محرومیت‌ها و مصدومیت‌های اخیر باعث شد تا شفر برای دیدار با الدحیل بار دیگر در ترکیب ثابتش دست ببرد.

یکی از بازیکنانی که به دلیل مصدومیت امکان حضور برابر الدحیل را از دست داد، اللهیار صیادمنش است. مهاجم جوان آبی پوشان مقابل فولاد از ناحیه همسترینگ دچار آسیب دیدگی شد تا نامش از لیست سفر به قطر خط بخورد.

از دغدغه‌های شفر برای این بازی انتخاب یک جایگزین مناسب به جای صیادمنش برای این دیدار است. در حالی که در بین بازیکنان استقلال مهاجمانی مثل ای سما، منشأ، قائدی، باقری و تبریزی حضور دارند، بعید است انتخاب شفر برای این بازی در ترکیب اصلی بازیکنی به جز تبریزی باشد.

شانس تبریزی برای قرار گرفتن در ترکیب ثابت آبی پوشان به مراتب بیش از سایر مهاجمان است و احتمال اینکه بازیکنی به جز تبریزی جای صیادمنش را در این بازی حساس پر کند ضعیف است.

بازی دو تیم استقلال و الدحیل از هفته نخست لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۱۸:۴۵ روز سه شنبه ۱۴ اسفند به میزبانی الدحیل در دوحه برگزار می‌شود.

منبع:مهر

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها