کد خبر : 11959

با قلبم در پرسپولیس ماندم

با قلبم در پرسپولیس ماندم

هافبک عراقی پرسپولیس به خبرورزشی گفت: هیچ تردیدی برای تمدید قراردادم با پرسپولیس نداشتم.

بشار رسن، هافبک عراقی پرسپولیس بعد از کش و قوس‌های فراوان بالاخره قراردادش را با این تیم تمدید کرد. او که پیشنهاد‌های داخلی و خارجی مختلفی داشت سرانجام تصمیم به ماندن گرفت تا دو سال دیگر هم سرخپوش باقی بماند. به همین بهانه گفت‌وگویی با این بازیکن انجام دادیم که در ادامه می‌خوانید.

* بشار، بالاخره قراردادت را با پرسپولیس تمدید کردی؟

بله خدا را شاکرم که می‌توانم باز هم در پرسپولیس بازی کنم. می‌خواهم به خودم تبریک بگویم که می‌توانم در باشگاه بسیار بزرگی مثل پرسپولیس که آرزوی هر بازیکنی است در این تیم بازی کند، حضور داشته باشم. باید از ارسلان مدیر برنامه‌هایم و همچنین مدیرعامل، کادر فنی و هیئت‌مدیره باشگاه تشکر کنم که کمک کردند قراردادم تمدید شود. خوشحالم می‌توانم باز هم کنار هم‌تیمی‌های عزیزم حضور داشته باشم. جا دارد یک تشکر ویژه از هواداران پرسپولیس انجام دهم که همیشه از من حمایت کردند و در سخت‌ترین روز‌های زندگی‌ام که فوت مادرم بود کنارم بودند. آن‌ها واقعاً برایم سنگ‌تمام گذاشتند. امیدوارم بتوانم با عملکردم دل آن‌ها را شاد کنم. همچنین از طرفدارانم در عراق که پیگیر وضعیتم بودند، تشکر می‌کنم.

* روند تمدید قراردادت خیلی طول نکشید؟

به هر حال یکسری مسائل باید طی می‌شد که من زیاد در جریان آن نیستم، تنها چیزی که می‌دانم این است که هیچ تردیدی برای تمدید قراردادم با پرسپولیس وجود نداشت و مطمئن بودم این اتفاق می‌افتد. امیدوارم بتوانم مهره مثمرثمری برای پرسپولیس باشم و کنار هواداران به موفقیت برسیم.

* تو پیشنهادات مختلفی داشتی، وسوسه نشدی به آن‌ها جواب مثبت بدهی؟

پرسپولیس بزرگترین باشگاه ایران است. هر بازیکنی دوست دارد در این تیم بازی کند. واقعیت این است که علاقه‌ای به صحبت در مورد سایر پیشنهادات ندارم، تنها چیزی که می‌دانم این است با قلبم در پرسپولیس ماندم.

* بازی مقابل صنعت‌نفت چطور بود؟

خیلی خوب بازی کردم و در طول این دیدار تیم برتر زمین بودیم. موقعیت‌های زیادی داشتیم و باید گل‌های بیشتری می‌زدیم. حتی یک پنالتی را هم از دست دادیم، ولی مهم این بود که توانستیم ۳ امتیاز حساس این دیدار را به دست بیاوریم و صدرنشین شویم. بعد از شکست مقابل فولاد و تساوی برابر نفت مسجدسلیمان به پیروزی در این دیدار نیاز داشتیم و خدا را شکر که به هدف‌مان رسیدیم.

* سه‌شنبه در لیگ قهرمانان آسیا باید مقابل پاختاکور به میدان بروید. این دیدار را چطور می‌بینی؟

سطح لیگ قهرمانان آسیا بسیار بالاست و تیم‌های قدرتمندی در این رقابت‌ها حضور دارند، ولی می‌خواهیم شروع پرقدرتی در آسیا داشته باشیم و ۳ امتیاز اولین بازی خانگی را کسب کنیم. مطمئن هستم هواداران هم از ما حمایت خواهند کرد تا بتوانیم پاختاکور را شکست دهیم.

* پرسپولیس می‌تواند دوباره در آسیا فینالیست شود؟‌

نمی‌شود از الان پیش‌بینی کرد که چه اتفاقی خواهد افتاد، ولی قطعاً تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا بهترین نتایج را کسب کرده و بتوانیم مثل فصل گذشته دوباره به فینال لیگ قهرمانان آسیا برسیم.

منبع: خبرورزشی

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها