کد خبر : 11904

نوراللهی پس از بازگشت از جام ملت‌ها به برانکو چه گفت؟

نوراللهی پس از بازگشت از جام ملت‌ها به برانکو چه گفت؟

بازیکن پرسپولیس امیدوار است مشکلات این تیم حل شود تا نتایج خوبی کسب کنند.

احمد نوراللهی، بازیکن پرسپولیس در حاشیه تمرین امروز (شنبه) این تیم درباره بازی با پاختاکور اظهار کرد: این بازی مهمی برای پرسپولیس است. باتوجه به این که گروه سختی با حضور السد و الاهلی داریم به سه امتیاز این بازی نیاز داریم و تمرکزمان را روی این بازی می‌گذاریم.

او درباره مدعی بودن پرسپولیس در این دور از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، گفت: پارسال به فینال آسیا رفتیم اما مشکلات زیادی مانند کمبود بازیکن داشتیم. امسال هم طبیعتاً مثل پارسال می‌خواهیم در آسیا موفق باشیم که نیازمند همدلی و همکاری بازیکنان، کادرفنی و هواداران است. امیدوارم بتوانیم در مقابل پاختاکور موفق باشیم.

بازیکن پرسپولیس درباره شرایط زمین تمرین این تیم توضیح داد: شرایط زمین تمرین ما خوب نیست. پرسپولیس روی زمین بازی می‌کند و نیازمند زمین تمرین خوب است. باز در آسیا شرایط بهتر است و زمین بازی‌ها کیفیت خوبی دارد. مدیریت قول داده مشکلاتی مانند زمین تمرین را حل کند تا تمرینات بهتری داشته باشیم. این موضوع باعث می‌شود که عملکرد بهتری داشته باشیم.

نوراللهی درباره فشار بازی‌های لیگ برتر که مشکلاتی مانند مصدومیت برای بازیکنان ایجاد می‌کند و این که بازی‌های پرتعدادی در تیم باشگاهی و ملی داشته، بیان کرد: فکر کنم در بازی مقابل سپیدرود از دوبی و جام ملت‌ها رسیدیم.

چون تیم هافبک دفاعی نداشت به برانکو زنگ زدم و گفتم که اگر بخواهد می‌توانم کمک کند. با وجود ۴۴ روز اردو توانستیم بازی کنم و خدا را شکر موفق بودیم. در جام حذفی هم خدا را شکر به نیمه نهایی رسیدیم. امیدوارم ریکاوری خوبی داشته باشیم چون در حال حاضر مصدومان زیادی داریم.

منبع:ایسنا

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها