کد خبر : 11829

واکنش مدیرعامل استقلال به جنجال فرهاد مجیدی

واکنش مدیرعامل استقلال به جنجال فرهاد مجیدی

مدیرعامل باشگاه استقلال تهران گفت: خدا را شکر استقلال با برنامه بازیکن جذب کرد، اتفاق رخ داده برای مجیدی را پیگیری می کنیم.

امیر حسین فتحی مدیرعامل باشگاه استقلال تهران در حاشیه مراسم افتتاحیه آکادمی استقلال اظهار کرد: این ورزشگاه بازسازی و ترمیم شد و در اختیار تیم های پایه قرار گرفته است و امیدوارم روزی استقلال از مهره های خود در زمین استفاده کند.

او درباره جذب بازیکنان خارجی جدید تیم و گلزنی آنها بیان کرد: خدا را شکر استقلال با برنامه نسبت به جذب بازیکن اقدام کرد و امیدواریم این روند ادامه پیدا کند.

فتحی درباره اتفاقی که برای فرهاد مجیدی و علی خطیر رخ داده گفت: حتما اتفاق رخ داده برای مجیدی را پیگیری می کنیم و درباره خطیر هم از ۲ روز گذشته پیگیر بودیم و امیدواریم با آن ها بر خورد شود.

-----------------------------------------------------------

»»» قیمت روز بازار و کارخانه تمام خودروهای داخلی و وارداتی «««

----------------------------------------------------------

مدیر عامل باشگاه استقلال درباره اتفاق رخ داده از سوی منشا بیان کرد:گزارش منشا به دستم برسد این موضوع را دنبال می کنم ، متاسفانه کار بدی روی منشا انجام شده و جدا از آن موهای این بازیکن را هم کشیدند اما باز هم پرونده را مرور کنم در خدمت منشا هستم.

فتحی درباره برگزاری دربی افزود: برنامه سازمان لیگ این است که دربی برگزار شود، بالاخره برای فوتبال کشورمان است و همه باشگاه ها درگیر هستند و ما همه همانند دیگر تیم ها هستیم .باید تحمل کنیم تا استقلال از این مرحله عبور کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها