کد خبر : 11823

گزینه اصلی داوری دربی پیش رو مشخص شد

گزینه اصلی داوری دربی پیش رو مشخص شد

تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال در چارچوب هفته بیست و سوم رقابت‌های لیگ برتر به مصاف هم می‌روند.

در چارچوب هفته بیست و سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، درحالی قرار است تیم‌های پرسپولیس و استقلال ۱۰ فروردین ۱۳۹۸ در ورزشگاه آزادی به مصاف هم بروند که درحال حاضر شاگردان برانکو ایوانکوویچ با ۴۱ امتیاز در صدر جدول رده بندی لیگ قرار دارند و آبی پوشان پایتخت با ۳۷ امتیاز چهارم هستند.  

البته در روز‌های گذشته حواشی زیادی برای زمان برگزاری شهرآورد پایتخت بوجود آمده و احتمال دارد این بازی لغو شود، اما سعید فتاحی، رئیس کمیته برگزاری مسابقات لیگ برتر بیان کرد: دربی به طور قطع ۱۰ فروردین ۱۳۹۸ برگزار می‌شود و زمان آن تغییر نخواهد کرد.

-----------------------------------------------------------

»»» قیمت روز بازار و کارخانه تمام خودروهای داخلی و وارداتی «««

-----------------------------------------------------------

همچنین در روز‌های گذشته اخبار زیادی درباره داور دیدار پرسپولیس و استقلال شنیده می‌شد که حکایت دارد اشکان خورشیدی،  گزینه اصلی قضاوت دربی است و به احتمال زیاد او این دیدار را سوت خواهد زد. خورشیدی در لیگ هجدهم بازی‌های حساسی را قضاوت کرد و تا ساعتی دیگر باید دیدار سپاهان و تراکتورسازی را قضاوت کند.

خورشیدی متولد ۱۳۵۸ در ساری است و از سال ۱۳۷۶ داوری را شروع کرده و از سال ۱۳۸۹ در لیگ برتر فوتبال ایران قضاوت می‌کند.  

البته داود رفعتی، رئیس دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال ایران در گفتگویی کوتاه با باشگاه خبرنگاران جوان در این باره می‌گوید: چنین تصمیمی کسی نگرفته است و داور دربی ۲-۳ روز قبل از آغاز دربی مشخص خواهد شد.

او در مورد اعتراض بازیکنان صنعت نفت آبادان که بیان کردند کمک داور خط به داور اصلی بازی گفته که خطا روی بازیکن پرسپولیس پنالتی نبوده است، گفت: تصمیم گیرنده اصلی بازی داور وسط است و نمی‌دانم آن صحنه پنالتی بود یا نه، اما تشخیص صحنه با داور وسط است. داور خط می‌تواند به داور وسط کمک دهند، اما تصمیم گیرنده اصلی بازی داور وسط است.

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها