کد خبر : 11807

واکنش فرهاد مجیدی به تست الکل گرفتن از او

واکنش فرهاد مجیدی به تست الکل گرفتن از او

شب گذشته مامور ناجا به دلیل سرعت بالای فرهاد مجیدی در اتوبان خودروی او را متوقف کرده که مربی استقلال در اینباره توضیح داد.

فرهاد مجیدی در اینستاگرامش نوشت: «متاسفانه بعضی از افراد به جای انجام وظیفه ، مردم آزاری یاد گرفته اند. ما امنیت شهر و مردم رو از تلاش و جانفشانی عزیزان ناجا داریم . دیشب بعد از  سفر اهواز و خروج از فرودگاه مهرآباد، در یکی از اتوبان های تهران به سمت منزلم در حرکت بودم که با ایست ناجا توقف کردم . مامور مربوطه بلافاصله بعد از توقف من در کمال بی ادبی و توهین ، از من درخواست تست الکل کرد.  وقتی که گفتم من از اهواز و فرودگاه آمدم نه مهمانی و فهمید که من در حال فیلم گرفتن از ادبیات نامناسبش هستم با بی ادبی و به دروغ گفت سرعت شما زیاد بوده است و ماشین را به دلیل سرعت زیاد توقیف کرد . من هم به قانون احترام گذاشتم اما کلیه مکالمه رو فیلم گرفتم تا برای برخورد با مامور خاطی تحویل مراجع مربوطه بدم. ادبیات نامناسب و نحوه ایستادن این مامور که انگار دنبال دعوا بوده گویای همه چیز است.

-----------------------------------------------------------

»»» قیمت روز بازار و کارخانه تمام خودروهای داخلی و وارداتی «««

-----------------------------------------------------------

بدینوسیله از مسئولین محترم ناجا ، سردار رحیمی فرمانده دوست داشتنی و محترم تهران بزرگ خواهش می کنم با افرادی که وجهه و زحمات ناجا رو با رفتار بی ادبانه خودشون خراب کرده برخورد کنند.»

منبع:بانک ورزش

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها