کد خبر : 11800

تشکر ویژه از فتحی برای خرید پاتوسی

تشکر ویژه از فتحی برای خرید پاتوسی

ستار همدانی، بازیکن پیشین استقلال گفت: استقلال به لطف پاتوسی که واقعا بازیکن خوبی است، قدرت بیشتری در خط هافبک پیدا کرده است.

ستار همدانی درباره پیروزی سه بر یک استقلال مقابل فولاد خوزستان در هفته بیستم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: از اول فصل گفته بودم استقلال ضعف‌هایی در خط هافبک دارد که خوشبختانه برطرف شده است، خلاقیت و قدرت در خط هافبک دیده نمی‌شد، اما با اضافه شدن پاتوسی که واقعا بازیکن خوبی است، توانسته قدرت بیشتری پیدا کند. استقلال به لطف پاتوسی در بحث انتقال توپ از دفاع به خط حمله بسیار خوب عمل می‌کند.

وی افزود: زمانی که تیمی به محوطه جریمه استقلال نفوذ کرده و توپ را از دست می‌دهد، استقلالی‌ها دیگر اجازه شکل گرفتن حریف را نداده و با سرعت به خط حمله نزدیک می‌شوند. پاتوسی این کار را در استقلال، به خوبی انجام می‌دهد. بردن فولاد با سه گل کار بزرگی است، اما این تیم دیگر جای هیچ ریسکی ندارد و هر دیدارش حکم فینال را دارد، چرا که پیش از این همه امتیازهایی که باید از دست می‌داد را، از دست داده است.

-----------------------------------------------------------

»»» قیمت روز بازار و کارخانه تمام خودروهای داخلی و وارداتی «««

-----------------------------------------------------------

بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: نیم فصل دوم فصل گذشته، جنس استقلال جور بود و بازی‌های خوبی انجام می‌داد. امسال هم جنسش جور شده و هوادار هم همین را می‌خواهد. برخی مواقع تیم خوب بازی نمی‌کند و می‌برد، اما استقلال خوب بازی می‌کند و به همه انرژی داده است. مطمئن باشید استقلال در آینده حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت.

همدانی با اشاره به خریدهای استقلال در نیم فصل دوم گفت: واقعا باید از مسئولان باشگاه استقلال به خصوص امیرحسین فتحی و علی خطیر معاون ورزشی باشگاه تشکر کنم که بازیکنان خوبی خریداری کرده‌اند که هر سه به استقلال کمک می‌کنند، برخلاف سال گذشته که یک‌سری بازیکن بدرد نخور گرفتند.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها