کد خبر : 11757

هت تریک خریدهای مخوف شفر

هت تریک خریدهای مخوف شفر

شاگردان شفر موفق شدند در سومین دیدار متوالی خود یک برد بزرگ خارج از خانه کسب کنند.

استقلال و فولاد خوزستان در دیدار هفته بیستم رقابت های لیگ برتر در شهر اهواز سی و چهارمین تقابل خود در لیگ برتر را پشت سر گذاشتند. هر دو تیم در هفته های گذشته فرم بسیار خوبی  داشتند و همین موضوع باعث شده بود تا هواداران فوتبال در انتظار یکی از دیدارهای جذاب لیگ باشند؛ اتفاقی که با رد و بدل شدن 4 گل و البته جشنواره ای از اتفاقات جذاب رخ داد و هر دو تیم با ارائه یک فوتبال زیبا، بازی را به پایان رساندند؛ تقابلی که البته سه گل در آن سهم آبی ها بود و یک گل سهم فولاد خوزستان.

شرح گل:

1-0 (استقلال): پاس زیبای فرشید باقری از فاصله 40 متری در دقیقه 15با فرار عالی منشا همراه شد  و او با یک ضربه سرضرب توپ را از بالای سر مرادیان وارد دروازه فولاد کرد.

1-1 (فولاد): اشتباه عجیب مدافعان استقلال باعث شد توپ به راحتی جلوی پای بیت سعید بیفتد و او با یک ضربه محکم گل مساوی را وارد دروازه استقلال کرد.

2-1 (استقلال): پاس زمینی منشا از سمت راست در دقیقه 40 در موقعیت تک به تک و ایده آل به پاتوسی رسید و او موفق شد سومین گل فصل خود را بزند.

3-1 (استقلال): وریا غفوری توپ را به تنهایی چند متر جلو آورد و توپ او در برخورد با مدافع فولاد به ایسما رساند و او  با یک ضربه دقیق دروازه فولاد را باز کرد.

ترکیب فولاد: احسان مرادیان، فرزاد جعفری، ایوب والی، عارف آغاسی، میلاد بدرقه، آکاهوشی، میثم دورقی، مهدی زبیدی، رضا میرزای، حسن بیت سعید( 79 - بابک مرادی) و لوسیانو پریرا

ترکیب استقلال: حسین حسینی، وریا غفوری، پژمان منتظری، محمد دانشگر، آرمین سهرابیان، امید نورافکن، فرشید باقری، آیاندا پاتوسی (85- محسن کریمی)، اللهیار صیادمنش (71- شجاعیان)، گادوین منشا (74- ایسما)و فرشید اسماعیلی

منبع:ورزش سه

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها