کد خبر : 11708

شیشه عمر بازیکن یاغی تراکتورسازی در دست لینکز

شیشه عمر بازیکن یاغی تراکتورسازی در دست لینکز

بازیکن خارجی تیم تراکتورسازی پس از مدت‌ها دوری از تیم و شکایت باشگاه علیه او به فیفا، بلاخره به تمرینات تیم بازگشت و باشگاه اختیار همکاری یا اخراج او را کاملا به سرمربی واگذار کرد.

لی هری اروین، مهاجم تراکتورسازی بعد از مدت‌ها به تبریز برگشت و در تمرینات شرکت می‌کند. نکته عجیب اینجاست که به خواسته ژرژ لیکنس، او فعلاً باید در طول و عرض زمین به صورت انفرادی به نرم‌دوی بپردازد زیرا مشخص است بدنش بعد از ۴، ۵ ماه دوری از فوتبال، آماده بازگشت به میدان نیست و شاید این پروسه، برای مدتی طول بکشد.

از سوی دیگر، مسئولان باشگاه تراکتورسازی مدام می‌گویند تکلیف این بازیکن به‌زودی مشخص می‌شود و او باید با حضور در جلسه کمیته انضباطی، پاسخگوی این سؤال باشد که چرا تا این حد غیبت داشته و بعد از آن، احتمالاً با جریمه و کاهش ۱۵ تا ۳۰ درصدی قراردادش مواجه خواهد شد. با این‌حال شنیدیم از سوی مالک باشگاه، اختیار اخراج یا همکاری با اروین به دست لیکنس سپرده شده و اوست که باید در مورد این بازیکن تصمیم نهایی را بگیرد.

-----------------------------------------------------------

»»» قیمت روز بازار و کارخانه تمام خودروهای داخلی و وارداتی «««

-----------------------------------------------------------

بد نیست بدانید هواداران تراکتورسازی در فضای مجازی، جوی به راه انداخته و خواهان ادامه همکاری با این بازیکن شده‌اند؛ آن‌ها اعتقاد دارند اروین از همین بازی جمعه مقابل سپاهان هم می‌تواند به میدان برود تا جای اشکان دژاگه را پر کند.

منبع:خبرورزشی

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها