کد خبر : 11569

نمایش پرسپولیس صدای پروین را هم درآورد

نمایش پرسپولیس صدای پروین را هم درآورد

به اعتقاد علی پروین، سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس، این تیم در هفته‌های اخیر تنها نتایج خوبی کسب کرده، اما نمایش مطلوبی نداشته است.

علی پروین در حاشیه دیدار دوستانه پیشکسوتان پرسپولیس ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: ما این تیم را یک سال است تشکیل داده‌ایم. تیم پیشکسوتان هر هفته دو جلسه تمرین دارد و بچه‌ها دور هم جمع می‌شوند. تشکیلات خوبی داریم و امیدوارم کار این تیم ادامه داشته باشد و بچه‌های دیگر هم که فوتبال‌شان تمام می‌شود به ما اضافه شوند.

وی در مورد روند نتیجه‌گیری تیم پرسپولیس در نیم‌فصل اول و اُفت نسبی این تیم در نیم‌فصل دوم گفت: هنوز بازیکنان جدید پرسپولیس هماهنگ نشده‌اند و در دو بازی دور برگشت خوب نبوده‌اند. پرسپولیس امتیاز خوب گرفته است، اما خوب بازی نمی‌کند. البته در بازی با نفت مسجدسلیمان تقصیر نداشتند، اما به نظرم هنوز بازیکنان این تیم هماهنگ نشده‌اند.

«با توجه به نزدیکی به پایان سال،‌ چه کسی را بهترین بازیکن سال ایرانی می‌دانید؟»، پیشکسوت فوتبال کشورمان در واکنش به این پرسش گفت: نمی‌توانم نام بازیکنی را ببرم، اما خیلی‌ها خوب بودند، هم در پرسپولیس و هم در تیم ملی.

پروین ادامه داد: نام نمی‌برم اما به نظرم الان پرسپولیس، استقلال و سپاهان شانس قهرمانی هستند و بازیکنان خوبی دارند. استقلال سرعت فوتبالش در بازی‌های قبل خوب شده بود و این چیزی است که در فوتبال ما کم بود و شفر آن را اضافه کرده است. ان‌شاءالله همین‌طور ادامه داشته باشد. ما هم دل‌مان می‌خواهد استقلال قدرتمند باشد، چون اگر استقلال و پرسپولیس قوی باشند تیم ملی قوی داریم.

وی در مورد انتخاب سرمربی جدید تیم ملی نیز یادآور شد: من فکر می‌کنم تیم ملی یک سال بازی خاصی نداشته باشد و به همین خاطر نباید برای انتخاب سرمربی تیم ملی عجله کنیم. تورنمنتی هم که قرار بود این تیم شرکت کند لغو شده است و نیاز به عجله نیست، اما فکر می‌کنم مربی ایرانی اگر انتخاب شود بهتر از خارجی است.

پیشکسوت فوتبال کشورمان در پاسخ به این پرسش که چه کسی را برای هدایت تیم ملی معرفی می‌کند، عنوان کرد: من اسم نمی‌برم،‌ اما اگر مربی ایرانی انتخاب شود، بهتر است.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها