کد خبر : 11514

اذعان روزنامه استقلالی به غیرقانونی بودن پاتوسی؟ (عکس)

اذعان روزنامه استقلالی به غیرقانونی بودن پاتوسی؟ (عکس)

روزنامه استقلال دیروز مطلب عجیبی را در صفحه اصلی خود منتشر کرد.

تیم فوتبال استقلال روز شنبه در دیداری معوقه از هفتۀ هفدهم لیگ برتر به مصاف ذوب‌آهن رفت و در نهایت حریف خود را با سه گل شکست داد.

آیاندا پاتوسی، بازیکن جدید آبی‌ها یکی از مهره‌های تأثیرگذار این مسابقه بود. البته او در دیدار قبل آبی‌پوشان هم نمایشی درخشان داشت. این در حالی است که پیش از این گفته می‌شد شرایط او با قوانین سازمان لیگ برای حضور بازیکن خارجی در لیگ برتر مغایرت دارد و اعلام شده بود که کارت بازی هافبک آفریقایی استقلالی‌ها صادر نخواهد شد.

با این وجود پس از حرف‌وحدیث‌های فراوان مجوز پاتوسی برای بازی در لیگ برتر  ایران صادر شد. اتفاقی که واکنش برخی اهالی فوتبال را هم به همراه داشت.

در همین رابطه و پس از درخشش پاتوسی در دیدار آبی‌ها در لیگ برتر، امروز روزنامۀ استقلال مطلب عجیبی را در صفحه اصلی خود منتشر کرد. این روزنامه نوشت: عملکرد پاتوسی می‌تواند مقررات سازمان لیگ را تغییر دهد.

جمله‌ای که گاف عجیب و البته بزرگی به حساب می‌آید. چرا که معنای این جمله آن است که پاتوسی برخلاف قانون سازمان لیگ بازی می‌کند و بازی درخشان او می‌تواند از این پس قانون سازمان لیگ را برای حضور بازیکنان خارجی در لیگ برتر تغییر دهد!

-797660

منبع:ورزش11

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها