کد خبر : 11431

بیژن ذوالفقارنسب:

سروش رفیعی اضافه وزن دارد!

سروش رفیعی اضافه وزن دارد!

کارشناس فوتبال ایران ضمن دلچسب نبودن تساوی پرسپولیس با نفت مسجدسلیمان برای هواداران گفت: پرسپولیس نیاز به زمان دارد و دوباره به اوج باز می‌گردد.

بیژن ذوالفقارنسب خصوص تساوی بدون گل پرسپولیس مقابل نفت مسجدسلیمان گفت: این نتیجه دلچسب هوادار نیست و طبیعی است که انتقاداتی هم از عملکرد پرسپولیس شود.

پیشکسوت پرسپولیس افزود: به نظرم قابل انتظار بود که با حضور بازیکنان جدید این تیم دچار مشکل شود. روند تاکتیک پذیری بازیکنان جدید نیاز به زمان دارد تا آنها بتوانند عملکرد معمولی خود را در بازی ها به نمایش بگذارند. ضمن اینکه در چنین دیداری نباید غیبت سیدجلال حسینی و شجاع خلیل زاده را نادیده بگیریم. با وجود اینکه پرسپولیس گل نخورد اما قدرت رهبری آنها می توانست کمک زیادی به تیم کند.

کارشناس فوتبال ایران درباره صحبت های برخی منتقدان مبنی بر اینکه پرسپولیس به بن بست تاکتیکی خورده است،  اظهار داشت: اینگونه نیست. حضور بازیکنان جدید باعث افت تیم می شود. ضمن اینکه بشار رسن و علی علیپور نسبت به گذشته دچار تزلزل شده اند. این بازیکنان فشار فیزیکی و روحی زیادی را تحمل می کنند. پرسپولیس قطعا به شرایط ایده آل باز خواهد گشت. برانکو ایوانکوویچ یکی از فنی ترین مربیانی است که وارد چرخه فوتبال ایران شده است و تاثیرات مثبت خود را همچنان ادامه خواهد داد. این تیم به اوج باز می گردد و همچنان یکی از جدی ترین مدعیان برای رسیدن به قهرمانی است.

ذوالفقارنسب درباره انتقاداتی که از سروش رفیعی می شود نیز صحبت کرد و گفت: او و کادرفنی پرسپولیس باید بپذیرند که عملکرد وی خوب نیست.  کاملا مشهود است این بازیکن اضافه وزن دارد. رفیعی هنوز به هماهنگی لازم نرسیده است و باید خیلی زودتر خودش را به شرایط ایده آل بازگردد. بازیکنان جدید پرسپولیس نیاز به زمان دارند تا اتمسفر تیم را درک کنند.

وی درباره اینکه گفته می شود یکی از اعضای جدید هیات مدیره باشگاه پرسپولیس خواهد بود، خاطرنشان کرد: من مسافرت بودم و هنوز هیچ جلسه ای با آقای سلطانی‌فر وزیر ورزش نداشته ام.

منبع:مهر

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها