کد خبر : 11401

گزینه عجیب 1.5 میلیون یورویی برای تیم ملی

گزینه عجیب 1.5 میلیون یورویی برای تیم ملی

بعد از رفتن کارلوس کی‌روش گمانه‌زنی‌های زیادی در مورد سرمربی بعدی تیم‌ملی انجام شده است. در این میان عده‌ای موافق حضور یک مربی ایرانی هستند؛ ولی خیلی‌ها حضور یک مربی سرشناس و کاربلد خارجی را ترجیح می‌دهند. دیروز حضور محتمل یک سرمربی ایتالیایی روی نیمکت تیم‌ملی مطرح شد.

سایت خبری توتو اسپورت ایتالیا مدعی شده مدیران فدراسیون فوتبال ایران برای بررسی شرایط وینچنزو مونتلا با او تماس گرفته‌اند. این مربی پیشنهاد ایرانی‌ها را دریافت کرده و درحال بررسی آن است. این سایت ایتالیایی در مورد دیگر جزئیات مدعی شده  پیشنهاد تیم‌ملی فوتبال ایران به مونتلا قراردادی سه سال‌و‌نیمه تا جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر است که یک و نیم میلیون یورو به علاوه پاداش، ارزش آن است. 

وینچنزو مونتلا پیش از قبول هدایت میلان در فصل ۱۶-۲۰۱۵،‌ سه فصل روی نیمکت فیورنتینا بود و یک فصل هم با سمپدوریا در سری A سرمربیگری کرد. نتایج ضعیف او به همراه روسونری در نهایت منجر به پایان همکاری او شد و وینچنزو نزدیک به ۱۰ ماه پیش برای آخرین بار هدایت سویا در لالیگا را در دست داشت.

او در ۳۲۸ مسابقه رسمی طی ۶ سال عرصه سرمربیگری به ۱۵۰ پیروزی،‌ ۷۷ تساوی و ۱۰۱ شکست رسیده است. رئیس فدراسیون فوتبال ایران نیز دیروز تاکید کرد به‌دنبال یک مربی سرشناس است و گمانه‌زنی‌ها درمورد حضور برانکو برروی نیمکت تیم‌ملی را تکذیب کرد.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها