کد خبر : 11328

واکنش تاج به حضور برانکو در تیم ملی

واکنش تاج به حضور برانکو در تیم ملی

مهدی تاج، رییس فدراسیون فوتبال در حاشیه برگزاری انتخابات ریاست هیات فوتبال استان البرز نسبت به انتخاب برانکو به عنوان سرمربی تیم ملی به جای کارلوس کی روش واکنش نشان داد.

مهدی تاج در این باره به خبرنگاران گفت: فدراسیون فوتبال هیچ‌ گزینه‌ای را برای هدایت تیم ملی اعلام نکرده و بعد از انتخاب نهایی به اطلاع مردم می‌رسد. باید تلاش کنیم تا سرمربی قابل و توانمندی را برای تیم ملی انتخاب کنیم.

رییس فدراسیون فوتبال در ادامه با اشاره به اینکه برانکو در حال حاضر سرمربی تیم پرسپولیس است، گفت: پرسپولیس، استقلال و ذوب آهن نمایندگان ایران در جام باشگاه‌های آسیا هستند و باید به سختی به مسابقات ادامه دهند چون مشکلات قبلی هنوز پابرجاست و تیم‌های دیگر هم با بازیکنان بسیار توانمند از سراسر دنیا در این مسابقات حضور دارند و ما باید تلاش کنیم از این نمایندگان حمایت کنیم.

مهدی تاج در واکنش به این سوال که مربی نهایی تیم ملی چه کسی خواهد بود؟ گفت: اسم گزینه‌ای تا انتخاب نهایی اعلام نمی‌شود و فدراسیون فوتبال در مورد گزینه‌های تیم ملی اسمی نبرده است. هیچ اسمی فعلا نمی‌آوریم تا هر وقت گزینه نهایی انتخاب شد به سمع و نظر مردم برسد. 

منبع:ورزش سه

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها