کد خبر : 11191

منشا با چند دلار راهی استقلال شد؟

منشا با چند دلار راهی استقلال شد؟

در شرایطی که گمانه‌زنی‌های بسیاری پیرامون مبلغ قرارداد منشا با استقلال مطرح بود، ادعایی عجیب در فضای مجازی در ارتباط با رقم قرارداد او مطرح شد که بسیاری آن را صحیح دانستند.

 گادوین منشا در زمستان جاری با ترک باشگاه پرسپولیس راهی استقلال شد تا لقب یاغی نقل و انتقالات را از آن خود کند، چرا که او پس از سال‌ها صلح سرخآبی‌ها بر سر جذب نکردن بازیکنان یکدیگر این پیمان نانوشته را شکست و جنجالی دوباره را در روابط دو باشگاه به پا کرد.

بر اساس ادعای برخی از نزدیکان باشگاه استقلال، گادوین منشا، در زمستان جاری با رقم قرارداد 83 هزار دلار برای یک نیم‌فصل به‌علاوه 120 هزار دلار مزایای قرارداد به جمع آبی‌ها پیوسته است که این رقم در قبال آنچه که در ارتباط با خواستۀ او از دیگر باشگاه‌ها از جمله پرسپولیس مطرح می‌شد بسیار ناچیز است!

پیش از این گفته می‌شد منشا برای حضور در دیگر باشگاه‌های لیگ برتری درخواست رقمی بالغ بر 8 میلیارد تومان را دارد! اما آنگونه که از ادعاهای مطرح شده به نظر می‌آید او به دستمزد نهایتاً 2 میلیارد و 600 میلیون تومانی در استقلال قناعت کرده است که خیلی با اعداد و ارقام پیش‌تر مطرح شده همخوانی ندارد و مشخصاً یک جای این ماجرا ایراداتی در رقم‌های اعلام شده وجود دارد.

منبع:ورزش11

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها