کد خبر : 11093

هزینه اقامت فرهنگیان در طرح اسکان نوروزی افزایش یافت

هزینه اقامت فرهنگیان در طرح اسکان نوروزی افزایش یافت

عضو ستاد تسهیلات سفر‌های نوروزی فرهنگیان فارس از آماده‌سازی ۱۵ هزار کلاس درس برای اسکان نوروزی فرهنگیان در فارس خبر داد.

داوود مرادی با بیان اینکه 15 هزار کلاس درس در فارس برای اسکان فرهنگیان در نوروز 98 آماده‌سازی می‌شود، اظهار داشت: رزرو اینترنتی کلاس‌ها از سوم اسفندماه و رزرو اینترنتی باشگاه فرهنگیان و خانه‌های معلم فارس از پنجم اسفندماه آغاز می‌شود و تا 24 اسفندماه ادامه دارد.

کارشناس مسئول امور رفاهی کارکنان آموزش و پرورش فارس با بیان اینکه 70 درصد ظرفیت اسکان کلاس‌‌های درس به صورت اینترنتی قابلیت رزرو دارند، افزود: متقاضیان می‌توانند در تاریخ‌های ذکر شده با مراجعه به سایت esksn.farseedu.ir برای اسکان در مراکز اقامتی فرهنگیان فارس ثبت‌نام کنند.

مدیر اجرایی ستاد تسهیلات سفر‌های نوروزی فرهنگیان فارس با بیان اینکه اسکان فرهنگیان از 28 اسفندماه آغاز می‌شود و به احتمال قوی تا 15 فرودین‌ماه ادامه خواهد داشت، عنوان کرد: رزرو حضوری نیز هم از 28 اسفندماه آغاز می‌شود.

مرادی خاطرنشان کرد: در دو سال گذشته افزایش قیمتی در هزینه اسکان فرهنگیان نداشتیم اما با توجه به شرایط بازار و بالا رفتن هزینه‌ها امسال حدود 12 درصد افزایش قیمت داریم.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها