کد خبر : 11085

رونمایی شفر از پدیده جوان استقلال

رونمایی شفر از پدیده جوان استقلال

آبی‌های پایتخت با درخشش روز گذشته ستارۀ جوانش موفق شد با نتیجۀ 2-0 از سد پارس جنوبی بگذرد.

وینفرد شفر پیش از دیدار با پارس جنوبی جم در هفتۀ هجدهم لیگ برتر ایران لیستی از بازیکنانی را اعلام کرد که تعجب خیلی از هواداران این تیم را در پی داشت.

هنگامی که لیست 19 نفرۀ استقلال اعلام شد، جالب اینکه در میان آن همه ستارگان میلیاردی استقلال نام دو چهرۀ جوان و آینده‌دار فوتبال ایران به چشم می‌خورد. الهیار صیادمنش و رضا آذری بازیکنانی که به طبع راه طولانی برای کسب تجارب بیشتر دارند جزو بازیکنان دعوت شده به دیدار حساس مقابل پارس جم بودند.

صیادمنش که تنها 17 سال سن دارد اصلاً هواداران استقلال باورشان نمی‌شد که در میدان حاضر شود و البته آن هم به عنوان 11 بازیکن اصلی تیم. جالب اینجاست که شفر بازیکنان بزرگی چون ایسما، تبریزی، شجاعیان و خیلی‌های دیگر را روی نیمکت نشانده بود و به اللهیار بازی داده بود.

بدون شک، انتخاب صیادمنش به عنوان 11 بازیکن اصلی، حضور پررنگ‌اش در تمرینات بوده و همچنین بازیکنی که به دور از هیاهو و حاشیه باشد همیشه گزینۀ اصلی شفر واهد بود. ستارۀ جوان آبی‌ها موفق شد در روز خوب استقلال و پیروزی ارزشمند تیمش، درخشش قابل محسوس داشته باشد. او توانست در دو گلی که تیمش به ثمر رساند نقش مهمی داشته باشد و همچنین یک پنالتی هم به سود تیمش گرفت که توسط دروازه‌بان حریف مهار شد. می‌توان امیدوار بود که آیندۀ درخشانی در انتظار او باشد.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها