کد خبر : 10981

افشاگری جنجالی از بازی پرسپولیس با رئال مادرید در تهران

افشاگری جنجالی از بازی پرسپولیس با رئال مادرید در تهران

رویای تقابل با بزرگترین باشگاه تاریخ فوتبال برای هواداران پرسپولیس هیچ‌گاه رنگ و بوی واقعیت به خود نگرفت.

محمد رویانیان از سال 90 تا 92 به عنوان مدیرعامل وقت پرسپولیس در فوتبال ایران سر و صدای فراوانی به پا کرد. یکی از اقداماتی که رویانیان به هواداران پرسپولیس وعده داد، بازی دوستانه با تیم رئال مادرید اسپانیا در تهران بود! خبری که به تنهایی برای شوکه کردن فوتبال ایران کافی بود.

با این پیشینه باید گفت هرچند در آن مقطع هیچ‌کس صحبت‌های سردار پرسپولیسی را جدی نگرفت اما گویا حقیقتا مذاکرات و حتی توافقی هم صورت گرفته بود! نشریه معتبر ال‌کنفیدنشال چاپ مادرید اقدام به چاپ گزارشی از اقدامات سودجویانه فلورنتینو پرز مدیرعامل باشگاه رئال مادرید برای شرکت شخصی خود اما در پوشش جذب اسپانسر برای رئال مادرید کرده است.

در این مطلب آمده است شرکت ACS (شرکتی بسیار قدرتمند در حوزه ساخت و ساز) به ریاست فلورنتینو پرز پس از مذاکره با نمایندگان ایرانی در خصوص بازی دوستانه با تیم پرسپولیس موافقت خود را اعلام کرده است اما در ادامه اجرای این توافق را منوط به این دانسته است که پروژه‌های مهم و بزرگ اقتصادی از سوی دولت وقت ایران به شرکت ACS واگذار شود.

فلورنتینو پرز حتی در جلسه سهامداران رئال این موضوع را مطرح و با اشاره به حضور کارلوس کی‌روش به عنوان مربی تیم ملی، کشور ایران را یکی از قطب‌های مهم فوتبال آسیا معرفی می‌کند تا پای شرکتش را به خاورمیانه باز کند. اما حقیقت پشتِ ماجرا این است که به دلیل حضور یک عنصر ضد انقلاب به عنوان واسطه و هزینه‌های سنگین اقامت کهکشانی‌ها این ماجرا به کل از سوی طرف ایرانی لغو می‌شود تا حضور پرافتخارترین تیم باشگاهی فوتبال دنیا در تهران مانند یک سراب زیبا تلقی شود. 

نکته پایانی اینجاست که بالاخره شرکت آقای رئیس چندی پیش موفق به اخذ چند پروژه سنگین و سودآورد در دو کشور افغانستان و پاکستان می‌شود تا گزارش فوق به عنوان یک افشاگری در رسانه‌های معتبر کشور اسپانیا بازتاب داشته باشد و حالا فلورنتینو تحت فشار مادریدیستا‌ها و مطبوعات کشورش قرار گیرد. 

منبع:ورزش11

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها