کد خبر : 10745

رکب دفاعی گل محمدی به پرسپولیس در بازی فردا

رکب دفاعی گل محمدی به پرسپولیس در بازی فردا

یحیی گل محمدی پیش از این در تیم های دیگر نیز نشان داده بود که بی توجه به نام بازیکنان، هر آنچه لازم است را انجام می دهد. او این روزها خط دفاعی تیمش را دچار تغییراتی کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، پس از آغاز دور برگشت بازی های لیگ، پدیده شهرخودرو را همچنان می توان به عنوان شگفتی لیگ برتر به حساب آورد. شاگردان گل محمدی پس از آنکه تعطیلات نیم فصل را به پایان رساندند، با تغییراتی دور دوم بازی های لیگ هجدهم را آغاز کردند.

مهمترین تغییر گل محمدی در ترکیب تیمش را باید در قلب دفاعی این تیم جستجو کرد. آقا یحیی که پیش از این و روی نیمکت تیم های پرسپولیس و ذوب آهن و حتی نفت تهران به اثبات رسانده بود که با درصد خطرپذیری بالا دست به تغییرات جدید در تیمش می زند این بار هم موفق ظاهر شد و با تغییراتی که در ارنج پدیده ایجاد کرد باعث شد تا این تیم همانند بازی های دور رفت با اقبال هواداران روبرو شود.

کادرفنی پدیده شهرخودرو در دو بازی گذشته و پس از شکست در دیدار برابر پرسپولیس با یکی دو تغییر سعی در محکم کردن خط دفاع تیم داشت و این تیم در حد این دو دیدار توانست همان نتیجه دلخواه را به دست بیاورد و بدین ترتیب با دستور یحیی گل محمدی، علی نعمتی که پیش از این به عنوان یکی از دو بازیکن حاضر در قلب دفاعی در کنار مرادمند به بازی می پرداخت حالا به کنار رفت و در دو بازی اخیر به عنوان مدافع چپ و جایگزین رضا ناصحی پا به زمین گذاشت و اتفاقا توانست با نفوذهای به موقع و سرعت بالای خود بازیکنان حاضر در جناح راست حریف را تحت فشار قرار دهد.

منبع:ورزش سه

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها