کد خبر : 10730

مهدی ترابی مجوز بازی برابر پدیده را دارد؟

مهدی ترابی مجوز بازی برابر پدیده را دارد؟

مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران بیان کرد، ترابی مشکلی برای دیدار با شاگردان یحیی گل‌محمدی ندارد.

در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام حذفی فوتبال کشور، دیدار تیم‌های پرسپولیس و پدیده مشهد فردا (دوشنبه) در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود و ۲ تیم درصدد هستند تا با پیروزی در این دیدار حریف سپاهان اصفهان در نیمه نهایی شوند.

مهدی ترابی، هافبک سابق تیم سایپا تهران که در فصل نقل و انتقالات زمستانی به پرسپولیس پیوست، در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی برای خودروسازان مقابل صنعت نفت آبادان به میدان رفت و ۲ گل هم به ثمر رساند و به نظر می‌رسد او نمی‌تواند در همین مرحله برای پرسپولیس رو در روی پدیده مشهد به میدان برود.

یحیی گل محمدی، سرمربی تیم فوتبال پدیده در نشست خبری پیش از مسابقه با شاگردان برانکو ایوانکوویچ بیان کرد: ما باید بدانیم ترابی می‌تواند بازی کند یا خیر. این قانونی است که در یوفا اجرا می‌شود که یک بازیکن نمی‌تواند در ۲ تیم مختلف در یک مرحله جام حذفی بازی کند. ما فقط استعلام گرفتیم، اما هنوز جوابی به ما ندادند.

سعید فتاحی، رئیس کمیته برگزاری مسابقات در گفتگو با خبرنگار ما گفت: مهدی ترابی مشکلی برای دیدار با پدیده ندارد. صحبت‌های گل محمدی بنابر قوانین یوفا بود، اما در ایران زمان نقل و انتقالات ملاک است و به همین دلیل او می‌تواند رو در روی شاگردان گل محمدی بازی کند.

گفتنی است، ترابی به احتمال زیاد در دیدار مقابل پدیده همراه با علیپور در پست مهاجم بازی می‌کند.

دیدار شاگردان برانکو و یحیی گل محمدی، ۲۹ بهمن از ساعت ۱۷:۱۵ در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

منبع:باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها