کد خبر : 10653

بالاخره یک بازیکن در مورد گل بدی که از ژاپن خوردیم حرف زد!

بالاخره یک بازیکن در مورد گل بدی که از ژاپن خوردیم حرف زد!

یک اعتراض کاملا بی دلیل مقدمه گل خوردن ایران از ژاپن و در ادامه خارج شدن عنان بازی از کف یوزهای ایرانی شد.

پس از آن اشتباه کمتر بازیکن تیم ملی به طور کامل این گل بد را تحلیل کرد و شاید هم هیچ کدام. اما بالاخره احسان حاج صفی بازیکن با تجربه تراکتورسازی و تیم ملی در این خصوص صحبت کرد.

گل ژاپن به ما کودکانه بود

همانطور که ما در لیگ اعتراض های فراوانی به داوران می کردیم این موضوع به تیم ملی نیز کشیده شد تا آنجا هم به داور معترض باشیم. مانند صحنه گل اول تیم ملی در دیدار برابر ژاپن، آن یک صحنه کودکانه بود که هر گاه به آن فکر می کنم عمیقا افسوس می خورم. با یک اشتباه بچگانه دروازه خود را باز شده دیدیم. ما اگر در همان دقیقه از ژاپن گل دریافت نمی کردیم مطمئن باشید به آنها گل هم می زدیم. بهرحال آن صحنه تاسف برانگیز هنوز هم افسوس همه ما را به دنبال دارد.

صحنه گل تقصیر همه بود و نباید دیگر تکرار کنیم

صحنه دریافت گل از ژاپن؟ تقصیر هیچ بازیکنی نبود که در آن لحظه فرصت را از ما گرفته باشد. ما وقتی دیدیم بازیکن ژاپنی خود را به زمین انداخته به سوی داور رفتیم و از او خواستیم تا به دلیل تمارض به بازیکن حریف کارت زرد نشان دهد اما دریغ که داور اصلا بازی را متوقف نکرده بود و به راحتی موقعیتی بسیار خوبی را به حریف دادیم. بهرحال آن اشتباه تقصیر همه بازیکنانی بود که در آن قسمت از زمین حضور داشتند. این اتفاق برای همه ما ملی پوشان و باشگاه ها تجربه ای شد تا دیگر آن را تکرار نکنیم.

ایرانی‌ها استاد وقت تلف کردن هستند

شرایط تیم ملی در حال حاضر خوب است  و حتی می توانم بگویم از قبل هم بهتر است. امیدوارم فدراسیون بتواند یک مربی بزرگتر از کی روش بیاورد. ما استاد وقت تلف کردن هستیم و به همین دلیل امیدوارم فدراسیون فوتبال هر چه سریعتر نام مربی آینده تیم ملی را معرفی کند تا از برنامه ها و تمرینات عقب نمانیم و در نتیجه از آماده کردن خود برای بازی های آینده عقب نمانیم.

منبع:ورزش سه

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها