کد خبر : 10473

شفاف سازی حشمت خان در مورد یک شنیده در زمان جام ملت های آسیا

شفاف سازی حشمت خان در مورد یک شنیده در زمان جام ملت های آسیا

سرمربی پیشین تیم ملی ایران صحبت‌های مطرح شده پیرامون احتمال کنار گذاشتن کی‌روش در امارات و مذاکره با او برای سرمربی‌گری تیم ملی در حین برگزاری جام ملت‌های آسیا را تکذیب کرد.

در اوج روزهای بحرانی در جام ملت‌های آسیا و خصوصاً بعد از مصاحبه کارلوس کی‌روش علیه وزیر ورزش حرف و حدیث‌هایی زیادی مبنی بر تغییر کی‌روش و حتی مذاکره با چند مربی داخلی برای جانشینی سرمربی پرتغالی مطرح شد. ظاهراً اولین گزینه‌ای که مهدی تاج مطرح کرد، علی دایی بود اما کاپیتان پیشین تیم ملی این ادعا را که در حین برگزاری جام ملت‌ها با وی برای جانشینی کی‌روش مذاکره‌ای شده، به شدت تکذیب کرد.

این روزها اما نام دیگری به عنوان فردی که در آن روزها به عنوان گزینه جانشینی کی‌روش مطرح بوده، بر سر زبان‌ها افتاده و حتی برخی افراد مرتبط با ورزش از او به عنوان فردی یاد کرده‌اند که با تصمیم مسئولان ممکن بود در صورت اخراج کی‌روش به عنوان سرمربی در تیم ملی مشغول به فعالیت شود اما او نیز همانند علی دایی هرگونه مذاکره‌ای برای جانشینی کی‌روش در جام ملت‌ها را تکذیب کرد.

حشمت مهاجرانی در گفت‌وگویی پیرامون این مباحث گفت: تنها چیزی که در مملکت ما و به خصوص در فوتبال وجود دارد، شایعات است. هیچ وقت کسی از فدراسیون با من تماس نگرفته و من هم از گوشه و کنار می شنوم. اگر کسی با من تماس می‌گرفت، من علاقه‌مند هستم و دوست دارم در خدمت فوتبال مملکتم باشم و تجاربم را در اختیار جوانان بگذارم.

وی تأکید کرد: به آن صورت که فکر می‌کنید کسی با من تماس نگرفت و از گوشه و کنار و به خصوص خبرنگاران این سوالات را از من می‌پرسند. به هر حال تمام چیزی بود که من شنیدم. من برای تیم ملی المپیک دوست دارم با استیلی، کلانی و کرانچار همکاری کنم اما درباره سوال شما و درباره تیم ملی بزرگسالان کسی با من تماس نگرفته است.

سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران خاطرنشان کرد: دلم می‌خواهد در اختیار فوتبال کشورم باشم اما کسی از من دعوت رسمی نکرده است. اگر دعوت رسمی باشد، فدراسیون فوتبال اطلاع‌رسانی می‌کند.

منبع: ایسنا

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها