کد خبر : 10453

واکنش برانکو به بیانیه باشگاه استقلال علیه او

واکنش برانکو به بیانیه باشگاه استقلال علیه او

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از پیروزی تیمش برابر استقلال خوزستان و رسیدن به صدر جدول ابراز خرسندی کرد و در واکنش به بیانیه باشگاه استقلال گفت: توجهی به باشگاه‌های دیگر نداریم.

برانکو ایوانکوویچ پس از پیروزی دو بر صفر پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان در جمع خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس ورزشگاه آزادی گفت: در ابتدا به خانواده هایی که داغدار فرزندانشان در واقعه تروریستی اخیر شده اند تسلیت می گویم.

توجهی به باشگاه های دیگر ندارم

وی درخصوص صحبت های روز چهارشنبه خودش درباره داوری ها برای برخی تیم ها و واکنش باشگاه استقلال و بیانیه ای که صادر شده است گفت: متوجه منظورتان نمی شوم. آقایان نارحت بودند من به کنفرانس خبری آمدم؟! این وظیفه من است. آیا حق ندارم بگویم برای قهرمانی می جنگیم؟ صدبار گفتم توجهی به باشگاه های دیگر نداریم. کار خودمان را می کنیم.

بودیمیر بازیکن با کیفیتی است

وی در پاسخ به سوال خبرنگار مهر مبنی بر اینکه از عملکرد بودیمیر راضی هستید یا خیر افزود: بودیمیر بازیکن با کیفیتی است. همانطور که درست متوجه شدید او باید عمق را حفظ کند تا تیم جلو بیاید. بودیمیر در بازی قبلی هم دو بازیکن را سمت خودش کشید تا کمال راحت تر بازی کند. امروز هم وقتی در تیر یک بود علیپور توانست موفق شود.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها