کد خبر : 10378

ثبت نام کنکور 98 آغاز شد

ثبت نام کنکور 98 آغاز شد

ثبت‌نام آزمون سراسری سال ۹۸ هم‌اکنون از طریق سایت سازمان سنجش آغاز شد و متقاضیان رشته‌های تحصیلی با آزمون دانشگاه آزاد نیز باید برای ثبت‌نام اقدام کنند.

ثبت‌نام برای آزمون سراسری سال 98 هم اکنون از طریق سایت سازمان سنجش آغاز شده است و داوطلبان از امروز "چهارشنبه 24 بهمن" تا روز "پنج شنبه 2 اسفند 97" برای ثبت‌نام فرصت دارند.

داوطلبان متقاضی آزمون سراسری سال 98 برای پذیرش در رشته‌های با‌ آزمون در دوره‌های روزانه، نوبت دوم"شبانه"، نیمه حضوری، مجازی، پردیس خودگردان دانشگاه‌ها، دانشگاه پیام نور و موسسات غیرانتفاعی و همچنین رشته‌های تحصیلی با آزمون دانشگاه آزاد می‌توانند از طریق سایت سازمان سنجش برای ثبت‌نام اقدام کنند.

داوطلبان برای ثبت‌نام باید مبلغ 27 هزار و 500 تومان از طریق کارت‌های عضو شبکه بانکی شتاب به صورت اینترنتی پرداخت کنند و زمانی ثبت‌نام آنها تکمیل می‌شود که شماره پرونده 7 رقمی و کد پیگیری ثبت‌نام 16 رقمی را پرداخت کنند.

داوطلبانی که در خصوص اطلاعات سوابق تحصیلی با مشکل مواجه شوند "عدم مشاهده سوابق تحصیلی یا مغایرت در اطلاعات سوابق تحصیلی" لازم است به سایت آموزش و پرورش به نشانی www.dipcode.medu.ir مراجعه کنند.

آن دسته از داوطلبانی که علاقه‌مند به شرکت در  گزینش رشته‌های تحصیلی دانشگاه پیام نور و آموزش عالی غیردولتی و غیرانتفاعی هستند می‌توانند قبل از آغاز ثبت نام سریال علاقه‌مندی به مبلغ 13 هزار و 800 تومان را خریداری کرده و اطلاعات آن را در زمان ثبت‌نام وارد کنند.

داوطلبانی که علاوه بر گروه آزمایشی اصلی "ریاضی، تجربی و انسانی" علاقه‌مند به شرکت در گروه آموزشی هنر یا زبان‌های خارجه هستند برای هر کدام باید مبلغ 27 هزار و 500 تومان دیگر پرداخت کنند.

منبع:تسنیم

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها