کد خبر : 10247

بیانیه هشدارآمیز استقلال در مورد بازی با تراکتورسازی

بیانیه هشدارآمیز استقلال در مورد بازی با تراکتورسازی

از هفته 18 لیگ برتر ایران، استقلال تهران باید در ورزشگاه خانگی تراکتورسازی به مصاف این تیم برود.

 از هفته 18 لیگ برتر ایران، آبی‌پوشان پایتخت باید روز جمعه در تبریز به مصاف تراکتورسازی بروند که در صورت برد مقابل حریف تبریزی خود می‌توانند جایگاه این تیم را در جدول تصاحب کنند.

دو تیم در حالی به مصاف یکدیگر می‌روند که هفته گذشته تراکتوری‌ها به شدت به نحوه قضاوت داور اعتراض داشتند و اشتباهات داوری را موجب از دست رفتن دو امتیاز حساس در مقابل نساجی مازندران می‌دانستند.

حساسیت زیاد دیدار بین دو تیم استقلال و تراکتورسازی موجب شده تا باشگاه استقلال پیش از مصاف با سرخ‌پوشان تبریزی بیانیه‌ای صادر کنند و از وجود جریان‌های حاشیه‌ساز برای ایجاد تشنج در این دیدار خبر دهد.

متن این بیانیه به شرح زیر است: مسابقه تیم‌های اسـتـقـلال و تراکتورسازی به عنوان ۲ تیم بزرگ و پرطرفدار فوتبال ایران، همواره از جذابیت های خاصی برخوردار بوده و به عنوان یکی از رویارویی‌های جذاب لیگ برتر شناخته می‌شود. این ۲ تیم ریشه‌دار فوتبال ایران روز جمعه مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند که این مسابقه به هیچ وجه نباید تحت تاثیر اتفاقات اخیر فوتبال ایران و حواشی به وجود آمده قرار گیرد.

به نظر می‌رسد برخی جریان‌ها در حال شکل گیری است تا فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ، مسئولان برگزاری مسابقات، کمیته داوران و ... برای دیدار روز جمعه تحت تاثیر و‌ فشار قرار بگیرند. باشگاه اسـتـقـلال همواره احترام ویژه و بالایی برای باشگاه بزرگ و ریشه‌دار تراکتورسازی و هواداران پرشور آن قائل است.

تردیدی نیست که باشگاه اسـتـقـلال براساس مکتب خود که همواره احترام به حریف و هوادارانش را سرلوحه خود قرار داده، پای به دیدار با تراکتورسازی می‌گذارد و یقیناً هواداران بافرهنگ، پرشور و مهمان نواز تراکتور نیز جز این نگاهی نخواهند داشت.

باشگاه اسـتـقـلال از فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ انتظار دارد به هیچ وجه تحت تاثیر جوسازی‌ها و‌ اتفاقات اخیر قرار نگیرند و همچنین نظارت خاصی از جنبه‌های گوناگون روی این دیدار داشته باشند تا اسـتـقـلال و تراکتورسازی در کمال آرامش در دیداری جوانمردانه مقابل یکدیگر قرار بگیرند.

باشگاه اسـتـقـلال همیشه و در همه حال به سلامت و توانمندی جامعه داوری کشور باور داشته و اطمینان دارد این قشر شریف و رکن اساسی فوتبال تحت تاثیر جوسازی‌ها قرار نخواهند گرفت.

منبع:ورزش11

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها