کد خبر : 10223

پرسپولیس نباخت؛ مارا بازاندند!

پرسپولیس نباخت؛ مارا بازاندند!

سرپرست سرخپوشان می‌گوید پرسپولیس دیگر آرام نمی‌نشیند و به خاطر مردم و هواداران به خیلی از مسائل ورود می‌کنیم.

مصطفی قنبرپور درباره شکست روز گذشته پرسپولیس مقابل فولاد خوزستان اظهار داشت: هیچ چیز طبیعی نبود، ما نباختیم بلکه کاری کردند ما ببازیم و به قول معروف «ما را بازاندند»! 

وی ادامه داد: واقعا دیگر خسته شدیم و دیگر سکوت هم جایز نیست. ما روز گذشته زمانی باختیم که در بدو ورود به ورزشگاه آن اتفاق‌ها افتاد و به ما گفتند در اتوبوس بمانید! برق نیست و ممکن است بازی برگزار نشود. بعد از آن هم ما را بردند روی نیمکت و گفتند برای لباس عوض کردن به راهرو بروید! برانکو هم به خاطر مردم و هواداران راضی شد تا بازی کنیم، ما امنیت نداشتیم و می‌توانستیم بازی نکنیم. وقتی هم که به راهرو رفتیم نمی‌دانم از کجا دستور رسید و برق استادیوم آمد! مگر برق خانه رفته بود که سریع برق را وصل کردند؟ 

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس درباره عملکرد رضا کرمانشاهی داور بازی با فولاد هم تاکید کرد: همه دیدند که در زمین چه اتفاقی افتاد، واقعا آن پنالتی درست بود؟ پرسپولیس را مظلوم گیر آورده‌اند که می‌خواهند سر ما را ببرند، اما دیگر اجازه نمی‌دهیم و سکوت هم نمی‌کنیم. 

قنبرپور در واکنش به اینکه چرا پیش از بازی پرسپولیس و فولاد و در نشست خبری بازی سپاهان علیه پرسپولیس هجمه راه افتاد، گفت: واقعا از بیرون کاری کردند که ما مقابل فولاد ببازیم، از این به بعد اجازه نمی‌دهیم چنین اتفاقاتی رخ بدهد و پیگیر این مسائل هستیم. بازیکنان ما با شرف و غیرت و در اوج خستگی به خاطر هواداران زحمت می‌کشند. پرسپولیس دیگر آرام نمی‌نشیند و به خاطر مردم و هواداران به خیلی از مسائل ورود می‌کنیم. 

وی در پاسخ به سوال که چرا همیشه در اهواز این حواشی برای پرسپولیس درست می‌شود، عنوان کرد: نمی‌دانم چه بگویم، واقعا با ما مثل یک تیم محلی برخورد شدف تیم ما را از نظر روانی بهم ریختند. دیگر مقابل این اتفاقات خاص سکوت نمی‌کنیم.

منبع: میزان

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها