کد خبر : 10161

منشا خرید فوق گران استقلال است؟!

منشا خرید فوق گران استقلال است؟!

سرمربی پدیده رقمی را که منشا برای حضور در این تیم می خواست فاش کرد و به نظر می رسد که با این اظهار نظر این مهاجم نیجریه ای با رقم بسیار بالایی به آبی پوشان پیوسته است.

یکی از بازیکنانی که در فصل نقل و انتقالات زمستانی در فهرست فروش پرسپولیس قرار گرفت و در نهایت از سرخ پوشان جدا شد گادوین منشا است.

این مهاجم نیجریه ای با وجود آنکه از چند تیم پیشنهاد داشت اما در نهایت با استقلال به توافق نهایی رسید و رسما به این تیم پیوست.

یکی از تیم های که منشا را می خواست پدیده بود. برای بسیاری این سوال وجود داشت که مهاجم نیجریه ای سابق سرخ پوشان با چه رقمی راهی استقلال شد. یحیی گل محمدی سرمربی پدیده از رقمی که منشا برای حضور در این تیم می خواست پرده برداشت و حال این سوال وجود دارد که آیا این مهاجم نیجریه ای با چنین رقمی به استقلال پیوسته است؟

گل محمدی گفت: دوست داشتم یکی مثل منشا را بگیرم اما مبلغی معادل ۷۰۰ هزار دلار برای یک فصل و نیم می‌خواست. با ۷۰۰ هزار دلار کل یک تیم را می‌گردانیم. با توجه به بودجه‌ و سیاستی که داریم، این توقع نباید وجود داشته‌ باشد که با حضور حمیداوی، بازیکنان میلیاردی وارد تیم کنیم. بازیکنانم در نیم‌فصل نخست عملکرد خوبی داشتند و نباید رقم بازیکنان جدید با آنها تفاوت فاحشی داشته‌ باشد. امیدوارم همه این شرایط را درک کنند و راهی تازه را شروع کرده‌ایم. فقط با گرفتن چند بازیکن چند میلیاردی مشکل باشگاه حل نمی‌شود. مهم‌تر از این‌ها امکانات و زیرساخت‌هاست تا برنامه‌های ۳، ۵ و ۱۰ ساله باشگاه پدیده شهرخودرو اجرایی شود.

حتی اگر منشا برای استقلال ۵۰ درصد هم تخفیف داده باشد این مهاجم نیجریه ای بالای ۴ میلیارد به آبی پوشان پیوسته است و این نشان می دهد که استقلال با توجه به جذب پاتوسی و ایسما و البته نورافکن بیشترین هزینه را در فصل نقل و انتقالات زمستانی داشته است و طبیعی است که هواداران تنها از این تیم قهرمانی بخواهند.

منبع: پارس فوتبال

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها