کد خبر : 10110

رقابت ایران و امارات بر سر سرمربی تیم ملی؟

رقابت ایران و امارات بر سر سرمربی تیم ملی؟

یک روزنامه هلندی اعلام کرد که نام «فن مارویک» سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال هلند برای هدایت تیم ایران به جای کارلوس کی‌روش به شدت مطرح شده است.

رسانه های کشور هلند طی روزهای گذشته از علاقه چند کشور در منطقه خاورمیانه برای استخدام فن مارویک مربی هلندی خبر داده اند. این کشورها ایران و امارات هستند که بعد از جام ملت های آسیا به همکاری خود را مربیانشان پایان داده اند.

روزنامه البیان امارات به نقل از روزنامه «دِ تلگراف» هلند نوشت: «با وجود اینکه نام مارویک برای هدایت تیم ملی ایران به جای کارلوس کی روش به شدت مطرح شده است، اما اگر تیم ملی امارات به صورت رسمی با مارویک وارد مذاکره شود، شاید این مربی به طور جدی به هدایت این تیم فکر کند.»

اولین بار چند روز پیش بود که یک خبرنگار عربستانی اعلام کرد فن مارویک یکی از گزینه های فدراسیون فوتبال ایران بوده و با این فدراسیون در حال مذاکره است.

مارفیک طی سال های گذشته هدایت تیم های ملی فوتبال عربستان و استرالیا را بر عهده داشت. این مربی توانست عربستان را به جام جهانی روسیه برساند ولی قبل از این مسابقات از سمتش کنار رفت و سرمربی استرالیا شد. همچنین تیم ملی هلند با هدایت مارفیک در سال ۲۰۱۰ نایب قهرمان جام جهانی شد.

تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت های آسیا در مرحله نیمه نهایی مقابل ژاپن با سه گل شکست خورد و از این مسابقات کنار رفت. بعد از این بازی ها، کارلوس کی روش از تیم ایران جدا و دو روز پیش به عنوان سرمربی جدید کلمبیا معرفی شد.

منبع:مهر

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها